Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
همراه با تصاویر؛

جوسازی در بازار خودرو به سبک دلالان اینترنتی!

سه شنبه | ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۰:۲۷ | کد خبر: CP- ۹۹۳۴ | سرویس: اخبار داخلی
کارپرس:
درست است که بازار خودرو در شب عید همیشه داغ بوده است اما امسال جوسازی های فوق العاده دلالان باعث شده بسیاری از مشتریان با دیدن قیمت های عجیب سردرگم شوند.
به گزارش کارپرس، کافیست وارد سایت های فروش اینترنتی خودرو شوید یک برند را در نظر بگیرید و با مواردی که قیمت های طبیعی ندارند تماس بگیرید؛ اکثر این آگهی ها یا پاسخ تلفن نمی دهند و یا عنوان می کنند که خودرو بفروش رسیده است این در حالی است که آگهی آنها تنها چند لحظه قبل منتشر شده است!
 
با کمی دقت نیز متوجه می شوید که شماره تماس برخی از این آگهی یکسان است و یا هنگام تماس از شما سوال می کنند راجب کدام آگهی و کدام خودرو تماس گرفته ایم! این بدان معنی است که دلالان با انتشار آگهی های متعدد و گوناگون فقط برای ایجاد جو روانی و سودسازی اقدام به اعلام قیمت های غیر طبیعی می‌کنند.
 
بسیاری از این افراد در پاسخ به این که چرا قیمت خودرو انقدر بالا رفته است مدعی می شوند که قیمت ها بیش از این هم خواهد شد بطور مثال گفته می شود که قیمت پراید به بیش از 60 میلیون تومان هم خواهد رسید! جالب این که آگهی مربوط به قیمت 60 میلیون تومانی که تصویر آن ادامه خبر آمده است متعلق به همین فرد بود!
 
نکته جالب تر اینکه وقتی منبع این قیمت ها را جویا می شویم پاسخ همه آنها تقریبا یکی است! دوستی در فلان بخش شرکت های خودروساز داریم که به ما اطلاعات می دهند! آنها تاکید دارند که برای خرید خودرو قطعا با قیمت های کنونی بازار آزاد اقدام کنید تا بزودی به سود برسید! همین جمله کافیست تا متوجه غیر واقعی بودن حرف های این فروشندگان خودرو شوید چراکه اگر بناست بزودی خودرو با افزایش قیمت روبرو شود چرا خودشان از این فرصت استفاده نمی کنند!؟
 
نظارت بر بازار آزاد خودرو یکی از پر اهمیت ترین اقداماتی است که دستگاه های نظارتی می بایست به آن توجه کنند، هرچند این نکته درست است صنعت خودرو روزهای خوبی را سپری نمی کند و با عرضه اندک خودرو از سوی خودرو سازان مواجه بوده اما پس از افزایش تیراژ و همچنین اعلام قیمت های جدید حال شاید وقت آن رسیده باشد که دست دلالان و اخلال گران را از بازار خودرو کوتاه کنیم.
 
 
 car frosh 11 30
 
 
 
car frosh 11 30 3 copy
 
car frosh 11 30 4
car frosh 11 30 5
 

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

جوسازی در بازار خودرو به سبک دلالان اینترنتی!

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است