Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

راز محبوبیت کیا سراتو در بازار خودروی ایران

دوشنبه | ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۰۶:۵۳ | کد خبر: CP- ۹۹۰۴ | سرویس: اخبار داخلی
کارپرس:
کیا موتورز یکی از مطرح ترین کمپانی های خودروسازی کره جنوبی است که زیر مجموعه‌ای از هیوندا به شمار می رود. این شرکت که قدیمی‌ترین شرکت خودروسازی کره جنوبی می باشد، هم اکنون در کشورهای چین، کره جنوبی، ویتنام، آمریکا و اسلواکی کارخانه تولید محصولات دارد.
به گزارش کارپرس، در این مقاله به بررسی مشخصات فنی یکی از محبوب ترین خودروهای این کمپانی به نام کیا سراتو می پردازیم. این خودرو، ماشین سدان کوچکی است که در خیابان ها به وفور به چشم می خورد و به فروش خوبی نیز رسیده است.

نمای ظاهری اتومبیل در قسمت جلو همواره مورد پسند عموم خریداران قرار گرفته است و نسبت به رقیبان خود نیز در یک کلاس طراحیست. نمای عقب سراتو نیز ساده و شکلیل است.

چراغ های این اتومبیل به دلیل وجود سنسور نور به صورت خودکار روشن و خاموش می شوند. هم چنین این ماشین به دو مه شکن در قسمت جلو مجهز شده است.

ماشین های کیا سراتو موجود در بازار معمولا با رینگ های 10 پرده ی 17 اینچ دیده می شوند که از ظاهر قابل قبولی برخوردار است که با نمای ظاهری ماشین نیز هماهنگی دارد.

صندلی های عقب ماشین خوب و جادار و راحت است، البته اگر شخصی بسیار قد بلندی در صندلی های عقب جای گیرد، ممکن است کمی با دردسر مواجه شود. در بین دو صندلی عقب نیز یک زیردستی تعبیه شده است که دو جالیوانی در آن قرار دارد. صندوق عقب سراتو بسیار بزرگ و جادار است و به همین دلیل این ماشین میتواند به راحتی در دسته بندی خودروهای خانوادگی قرار گیرد. صندلی های جلوی اتومبیل گرمکن دارند، اما روکش چرمی در صندلی های خودرو دیده نمی شود.

هنگام اولین رانندگی با سراتو اولین چیزی که توجه شما را جلب میکند، طراحی راحت و بسیار خوب این ماشین است. چرا که در فضای داخلی همه چیز بسیار منظم و به روز طراحی شده و در جای خود قرار گرفته است و دکمه های کنسول میانی به راحتی در اختیار راننده قرار گرفته اند.

در وسط داشبورد سیستم صوتی خوبی قرار دارد که امکان پخش سی دی، فلش و استفاده از رابط aux ، ipod و ورودی usb را فراهم می کند.

سیستم تهویه مطبوعی خودکاری در این ماشین تعبیه شده است که امکان تنظیم آن با دکمه های دستی به صورت دلخواه نیز وجود دارد. هم چنین برای مواقعی که تصمیم دارید از هوا و نور بیرون بیشتر استفاده کنید، می توانید از ساندروف ساده ای که در سقف قرار دارد کمک بگیرید.

خودرو کیا سراتو در سال 2014 طراحی شد و قیمت این ماشین در بازار صفر کیلومتر در بهمن ماه سال 1397، از 280 تا 380 میلیون تومان و قیمت بازار کارکرده این خودرو از 155 تا 190 میلیون تومان اعلام شده است. ( تاریخ بروز رسانی قیمت 1397/11/21 )

خودرو کیا سراتو در بازار خودرو ایران از جمله ماشین های محبوب به شمار می رود و خرید و فروش آن کار سختی نیست. برای مشاهده آگهی های خرید و فروش آنلاین ماشین کیا سراتو به سایت دیوار سری بزنید و خودرو مورد نظر خود را از بخش وسایل نقلیه پیدا کنید.



منبع: اقتصاد آنلاین

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

راز محبوبیت کیا سراتو در بازار خودروی ایران

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است