Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

اسنب تغییر لوگو داد!

چهارشنبه | ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۰۷:۴۶ | کد خبر: CP- ۹۷۸۳ | سرویس: اخبار داخلی
کارپرس:
با نزدیک شدن به ماه‌ پایانی سال، گویی میل به نو شدن تکثیر می‌شود. هر کسی به نوبه خود تحت تاثیر حال‌وهوای این روزها قرار می‌گیرد و خانه‌تکانی و تغییر را از جایی آغاز می‌کند.
به گزارش کارپرس،امسال، نو شدن برای ما در خانواده اسنپ متفاوت‌تر از همیشه اتفاق افتاده است. در یک اقدام مشترک تصمیم گرفتیم هویت بصری مجموعه اسنپ را تغییر دهیم تا همه لباسی نو به تن کنیم و بیش از پیش به یکپارچگی برسیم.

ما در خانواده اسنپ قصد داریم تا همسو با چشم‌اندازمان در مسیر رسیدن به زمین سبز قدم برداریم؛ به امید روزهایی که به یاری خدمات‌ هوشمند انرژی کمتری از زمین گرفته شود. به خوبی می‌دانیم هنوز انتظاراتی وجود دارد که برآورده نساختیم؛ اما همیشه نگاهمان رو به جلو بوده و با درس گرفتن از تجربه‌ها، تلاش کردیم رویاهای‌مان را به واقعیت تبدیل کنیم.

این تغییر آغاز یک ماجراست!

امروز اسنپ به یک سبک زندگی تبدیل شده؛ امکانی که قصد دارد با گسترش خدماتش کیفیت زندگی همراهان خود را افزایش دهد. از همین رو، به زودی خدمات مختلف مجموعه اسنپ را به صورت یکپارچه در یک اپلیکیشن عرضه می‌کنیم و به این ترتیب تمام نیازهای روزمره شما را به صورت یکجا برطرف خواهیم ساخت؛ خدماتی از قبیل درخواست آنلاین خودرو و موتور، سفارش آنلاین غذا، رزرو آنلاین هتل، خرید آنلاین بلیت‌ هواپیما و مدیریت هوشمند خریدهای روزانه.

سفر ما از چهار سال پیش شروع شد و در این مسیر تغییرات زیادی را پشت سر گذاشتیم، اما هنوز رویاهای زیادی داریم که هرگز آن‌ها را فراموش نمی‌کنیم. بدون شک این قدم پیش‌زمینه اتفاقات بزرگی خواهد بود که در مسیر بهتر شدن خدماتمان برای شما صورت می‌گیرد؛ پس صمیمانه می‌خواهیم که همراه این تغییر باشید.

در حال حاضر تمام کاربران اسنپ بعد از آپدیت اپلیکیشن خود می‌توانند با این تغییر همراه باشند. گفت



منبع: خبرگزاری مهر

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

اسنب تغییر لوگو داد!

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است