Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
گلایه رئیس سازمان ملی استاندارد؛

در حال حاضر تست تصادف جاده‌ای در کشور ممکن نیست

چهارشنبه | ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۰۷:۳۴ | کد خبر: CP- ۹۷۷۹ | سرویس: اخبار داخلی
کارپرس:
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: ۱۵ سال است که برای در اختیار داشتن امکانات تست جاده ای خودروها فریاد زده ایم، اما ترتیب اثر داده نشد.
به گزارش کارپرس،  «نیره پیروزبخت» روز سه شنبه در جمع خبرنگاران درخصوص زمان خروج برخی خودروها از خط تولید افزود: مطابق گزارش ها بخش زیادی از تصادفات و حوادث جاده ای کشور به دلیل نبود فرهنگ رانندگی است.

وی بطور نمونه به خودروی پراید اشاره کرد و گفت: درخصوص همین خودرو که اعتراض های زیادی برای ادامه تولید آن وجود دارد، نیاز است تا بخشی از آن برای تست به خارج از کشور ارسال شود.

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران ادامه داد: به همین دلیل ناچار به ارسال این خودرو برای تست تصادفات جاده ای به ترکیه یا اتحادیه اروپا هستیم، اما تاکنون کشورهای یاد شده پاسخ مثبت نداده اند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: پس از پایان بازرسی ها از سوی این سازمان، نسبت به اعلام اسامی خودروهایی که باید از خط تولید خارج شوند اقدام خواهد شد.

وی در عین حال ابراز امیدواری کرد خودروسازان بتوانند خودروهای جدید با قیمت مناسب در کشور به تولید برسانند؛ زیرا موضوع قیمت از نظر مشتریان بسیار مهم است.

پارسال 25 خودرو غیراستاندارد و بی کیفیت از خط تولید خارج شد و تیرماه امسال نیز هشت خودرو به دلیل رعایت نکردن الزام های معیار مصرف سوخت اجازه شماره گذاری از سوی نیروی انتظامی نگرفت.



منبع: ایرنا

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

در حال حاضر تست تصادف جاده‌ای در کشور ممکن نیست

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است