Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
معاون وزیر صنعت تاکید کرد:

خودروها با ‌قیمت قراردادی قبلی به خریداران تحویل می شود

سه شنبه | ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۲۰:۳۰ | کد خبر: CP- ۹۷۷۷ | سرویس: اخبار داخلی
کارپرس:
معاون وزیر صنعت، معدن، تجارت گفت: قطع به یقین تمام خودروهای غیرمشمولی که در ماه تحویل و سر رسید حواله‌ هایشان روی سایت قیمت داشته‌اند باید بر اساس آن، خودروهای مردم را تحویل دهند و از همین الان که ابلاغ کردیم مکلف‌اند که حقوق مردم را ایفا کنند.
به گزارش کار پرس، عباس تابش عصر امروز در حاشیه بازدید از کارخانه بهداشتی افرند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز از مجموع 16 طرحی که عملیاتی می‌شود، 4 طرح را افتتاح کردیم که بالغ بر 140 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده و 400 نفر اشتغال دارد.

وی افزود: ما افتخار داشتیم که شرکت دانش بنیان موزائیک را با همت جوانان تحصیل کرده لرستان، افتتاح کنیم که جای خوشحالی داشت.

معاون وزیر صنعت، معدن ، تجارت عنوان کرد: افتخار داشتیم که شهرک معدنی استان را در شهرستان سلسله افتتاح کنیم که در نوع خودش یک سرمایه‌گذاری خوب و همراه با ارزش افزوده بالایی بود و امیدوارم که مردم، بیش از پیش از برکات جمهوری اسلامی بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به معوقات خودروسازها ‌تصریح کرد: وزارت صنعت‌، معدن، تجارت و سازمان حمایت وظیفه خودشان را به بهترین شکل ممکن در جهت حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان عملیاتی می‌کنند.

تابش با اشاره به اینکه خودروسازان باید تمام خودروهای پیش‌فروشی را با قیمت قراردادی قبلی به خریداران تحویل دهند گفت: تأکید کردیم که تمام قراردادهای قبلی باید با قیمت قبل به مردم تحویل داده شود و بابت این تأخیرها، سود مشارکت و جریمه تأخیر به مردم پرداخت شود.

وی تصریح کرد: قطع به یقین تمام خودروهای غیرمشمولی که در ماه تحویل و سررسید حواله‌ هایشان روی سایت قیمت داشته‌اند باید بر اساس آن، خودروهای مردم را تحویل دهند و از همین الان که ابلاغ کردیم مکلف‌اند که حقوق مردم را ایفا کنند.

معاون وزیر صنعت، معدن، تجارت خاطرنشان کرد: ما یک بحث 20 ـ 80 برای تولید داریم به این معنی که خودروسازان باید 80 درصد تولیداتشان را باید به تعهداتشان اختصاص دهند که بازرسان ما در هر دو خودروساز مستقر هستند تا این قانون 20 – 80 را رعایت کنند و در حداقل زمان سعی می‌کنیم که انتظارات مردم را برآورده کنیم.

وی بیان کرد: ما امروز افزایش تولید در هر دو خودروساز را داریم و تولیدات این خودروسازها نزدیک به 1500 دستگاه افزایش پیدا کرده است.

تابش گفت: پیش‌فروش‌های انجام شده از شهریور سال بعد انجام می‌شود و هیچ تداخلی با ایفای تعهداتشان ندارد‌، ما این موضوع را رصد می‌کنیم و چون تولید و عرضه بعد از شهریور سال 98 است، مردم برای تعهدات هیچ دغدغه‌ای نداشته باشند.

وی افزود: خودروساز مکلف است که به تعهداتش عمل کند و حق ندارد قبل از اجرای تعهدات قبل ، تعهدات جدیدش را عملی کند



منبع: تسنیم

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

خودروها با ‌قیمت قراردادی قبلی به خریداران تحویل می شود

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است