وی که در یک برنامه رادیویی سخن میگفت، افزود: «بعدا برای نظارت و تطبیق با سایر قوانین و سیاست دولت این مسئله به فرمانداری تهران رفت که بر اساس سیاستهای دولت تشخیص داده شد و تقاضای حذف آن را کرد.»
مهماندار یادآور شد: «این بحث مجدد در شورا مطرح و حذف شد و فقط این بند اضافه شد که کسانی که قصد ورود به محدوده زوج و فرد را دارند، برای ورود مجاز میتوانند با خرید طرح ترافیک وارد محدوده زوج و فرد شوند.»
وی ادامه داد: «در شهرداری دوستان اینگونه تفسیر میکنند اگر کسی قرار است بصورت مجاز وارد طرح زوج و فرد شود، پس مخالفت با این طرح بدین معناست که اگر کسی طرح را نخرید این مبلغ را بدهکار است ولی استدلال ما اینست که اینگونه نیست!»
مهماندار افزود: «اگر کسی [مجوز ورود به طرح را] نخرید، مشمول ثبت عوارض نمیشود؛ بلکه مشمول جریمه میشود. یعنی [اگر کسی خارج از نوبت پلاک خودرو] وارد طرح شود، مشمول جریمه خواهد بود.»
وی یادآور شد: «شهردار دستور ویژه داد تا از طریق شورای شهر این موضوع رسیدگی شود و نتایج به سمع و نظر مردم برسد.»
مهماندار در ادامه تصریح کرد: «حاکمیت و بویژه شهرداری باید در حوزه حمل و نقل عمومی و زیر ساختها فعالیت بیشتری داشته باشند و توسعه مترو در این خصوص بسیار مهم است.»
منبع: ایسنا
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان