Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
پورسید آقایی خبر داد:

کد جریمه معاینه فنی خودرو ها بزودی اعمال خواهد شد

یکشنبه | ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۷:۲۹ | کد خبر: CP- ۹۵۱۳ | سرویس: اخبار داخلی
کارپرس:
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اظهار کرد: کد جریمه معاینه فنی خودروها در برخی از دوربین های راهنمایی و رانندگی تعریف نشده است و پلیس تهران اعلام کرده است بزودی این مشکل برطرف خواهد شد.
به گزارش کارپرس، محسن پورسید آقایی در جلسه امروز کارگروه کاهش آلودگی هوای استان تهران، گفت: در حال حاضر تمام دوربین‌های شهر مجهز به سیستم‌هایی هستم که معاینه فنی خودروها را چک می‌کند و تمام خودروهای شهر کنترل می‌شوند.

وی ادامه داد: برای جریمه خودروهایی که معاینه فنی ندارند نیاز به همکاری بیشتر پلیس داریم، کد جریمه بعضی از دوربین‌ها اعمال نمی‌شود اما پلیس به ما قول داده است که این کار به زودی انجام شود.

معاون حمل و نقل و شهرداری تهران تصریح کرد: طی سه ماه گذشته ۴۰۰۰ وسیله نقلیه سنگین در شهر تهران را متوقف و دود آن‌ها را اندازه‌گیری کردیم. متاسفانه ۲۴ درصد آن‌ها مشکل داشتند که معاینه فنی آن‌ها باطل شد.

پورسید آقایی افزود: طی امسال انتشار آلودگی و میزان غلظت آن کاهش پیدا کرده است. سال گذشته طول پایداری هوای تهران سه روز بود. یعنی اگر سه روز باد و باران در تهران نمی‌آمد، هوا آلوده می‌شد ولی امسال طول پایداری هوا به شش روز رسیده است.

وی در پایان با انتقاد از کاهش بودجه توسعه مترو در وزارت کشور، گفت: سال گذشته بودجه مترو  2000 میلیار تومان بود که امسال این رقم به ۹۱۰ میلیارد تومان کاهش پیدا کرد.


منبع: ایسنا

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

کد جریمه معاینه فنی خودرو ها بزودی اعمال خواهد شد

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است