Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
جالب است بدانیم؛

تولید اکتان سوخت توسط چند جوان ایرانی

دوشنبه | ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۹:۱۵ | کد خبر: CP- ۹۴۲۱ | سرویس: اخبار داخلی
کارپرس:
سوخت مناسب یکی از عوامل مهم در شتابگیری خودرو محسوب می شود و در سلامت موتور خودرو نیز بسیار موثر است.
به گزارش کارپرس، سوخت مناسب برای موتور های موجود در بازار سوختی است که پارامترهای موثری در خود داشته باشد به نحوی که باید در زمان احتراق فشار مناسب را ایجاد کرده و آلایندگی کمتری نیز تولید کند.
 
محمد زرگر وفا دانش آموخته هوانوردی به عنوان نمونه یک جوان موفق ایرانی و مدیر عامل شرکت اسمارت اکتان، به همراه تیم متخصص خود پس از سالها تحقیق و بررسی انواع محصولات مشابه خارجی تصمیم به تولید محصولی داخلی گرفت و اکنون پس از دست یابی به این محصول بازار خوبی را در میان کشور های همسایه ایران بدست آورده است.
 
اسمارت اکتان دارای 70 آیتم امنیتی و حجمی مطابق با استاندارد های جهانی است. این محصول اکتان بنزین را به 100 پوینت یا 10 عدد اکتان کامل افزایش می دهد و بر اساس معتبرترین آزمایش ها و تست های انجام شده به شکل قابل توجهی میزان آلایندگی خروجی را کاهش می دهد.
 
زرگروفا می گوید، اسمارت اکتان علاوه بر افزایش شتاب، قدرت و کاهش آلایندگی فرایندی بسیار موثر در سالم ماندن خودرو دارد؛ از جمله می توان به نظافت سوزن های انژکتور، نظافت موتور خودرو، ترکیب با آب موجود در باک خودرو و سوزاندن آن و همچنین کاهش چشمگیر مصرف سوخت اشاره کرد.
 
جالب است بدانید پس از اتمام سوخت مخلوط با اسمارت اکتان تاثیر آن حداقل تا سه باک کامل دیگر در خودرو باقی می ماند و ضمن کارایی بالاتر قیمت این محصول نسبت به موارد مشابه خارجی نیز پایین تر است.
 
آزمایش های طولانی مدت تیم تحقیقاتی این محصول نشان داده است که استفاده از بنزین با عدد اکتان بالا به جای بنزین معمولی در یک موتور با ضریب تراکم نرمال موجب کاهش مصرف سوخت و سلامت موتور می شود که این بهبود عملکرد، ناشی از انعطاف بیشتر در عملکرد موتور است که کمتر تعویض دنده را ایجاب می کند.
 
محمد زرگروفا در این باره افزود: استفاده از سوختی که عدد اکتان آن کمتر از نیاز موتور باشد باعث احتراق غیر عادی می شود و این امر تاثیر زیادی بر کاهش توان موتور دارد و شتاب خودرو را دچار مشکل می کند.
 
عدد اکتان در بنزین های معمولی بین 80 تا 90 مان و در بنزین های سوپر بین 92 تا 95 مان است.
 
 
car octan 10 23 1
 
car octan 10 23 2
 

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

تولید اکتان سوخت توسط چند جوان ایرانی

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است