Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

لوازم یدکی خودروهای خارجی ارزانتر شد

پنج شنبه | ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۰۷:۴۸ | کد خبر: CP- ۹۲۸۴ | سرویس: اخبار داخلی
کارپرس:
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم یدکی خودرو کرج اعلام کرد قیمت لوازم یدکی وارداتی 30 درصد ارزانتر شده است اما در تولیدات داخلی کاهش قیمت وجود نداشته است.
به گزارش کارپرس، سید احمد موسوی از کاهش قیمت قطعات یدکی خودرو خبر داد و گفت: قیمت اجناس و قطعات وارداتی با توجه به کاهش قیمت ارز، حدود ۳۰ درصد کاهش یافته است.

موسوی ادامه داد: واردات قطعات یدکی به داخل کشور توسط واردت کنتدگان به امری رقابتی تبدیل شده است و واردکنندگان با هم در حال رقابت برای واردات هستند.

وی در ادامه افزود: با وجود کاهش قیمت در قطعات وارداتی، بازار همچنان در رکود است، این رکود فعالیت‌های اقصادی را مختل کرده و به نظر می‌رسد همه در انتظار کاهش قیمت بیشتری هستند که البته این توقع بی‌جایی نیست و امیدواریم قطعات و لوازم یدکی خرد کاهش قیمت بیشتری نیز پیدا کند.

موسوی در ادامه این کاهش قیمت را فقط مربوط به کالاهای وارداتی دانست و اظهار کرد: قطعات تولید شده در داخل به دلیل وجود تحریم‌ها و وابستگی به واردات کاهش قیمتی نداشته‌اند و حتی در برخی موارد مانند فولاد که یکی از نیازهای اصلی برای تولید قطعات یدکی است بر خلاف تصور افزایش قیمت زیادی داشته و دارد.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم یدکی خودرو با بیان اینکه تا وقتی مواد اولیه نداریم نباید انتظار کاهش قیمت داشته باشیم اعلام کرد: البته در برخی موارد تولید داخلی کاهش قیمت جزئی داشته ‎ ایم اما مانند اجناس وارداتی محسوس نبوده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود در ادامه کاهش قیمت بیشتری را در هر دو بخش یعنی هم واردات و هم تولید داخل داشته باشیم.


منبع: ایسنا

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

لوازم یدکی خودروهای خارجی ارزانتر شد

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است