Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
در ۷ ماهه نخست امسال رخ داد:

افزایش ۲۲ درصدی حمل و نقل خودرو از طریق راه آهن

سه شنبه | ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۷:۴۸ | کد خبر: CP- ۹۱۵۹ | سرویس: اخبار داخلی
کارپرس:
مدیرکل راه آهن جنوب شرق از رشد ۲۲ درصدی جابجایی خودرو از طریق راه آهن جنوب شرق خبر داد و گفت: در ۷ ماهه امسال ۳ هزار و ۴۰۰ خودرو از طریق راه آهن جنوب شرق جابجا شده که نسبت به ۲ هزار و ۷۷۶ خودرو در سال گذشته رشد ۲۲ درصدی داشته است.
به گزارش کارپرس، ‌مجید ارجونی گفت: در مدت 8 ماهه سال جاری نیز  ۲۶۸ هزار و ۸۵۲ تن کالا در راه آهن جنوب شرق تخلیه شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۳۹ درصد را نشان می‌دهد‌.

وی، میزان بارگیری در ۸ ماهه سال جاری را نیز ۴۸ هزار و ۵۵۴ تن اعلام کرد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۷ درصد افزایش داشته است.

ارجونی همچنین گفت: در پی  سفر معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه‌آهن کشور به استان سیستان و بلوچستان با اجرای طرح گذرگاه همسطح زیباشهر زاهدان موافقت شد‌.

ارجونی همچنین از پیشرفت ۵۵ درصدی پروژه توسعه ایستگاه راه آهن زاهدان خبر داد و افزود: در حال حاضر ساختمان فعلی ایستگاه راه آهن ۱۵۰ نفر گنجایش دارد که با تکمیل زیرساخت‌ها به منظور اتصال راه آهن چابهار به راه آهن سراسری بنای جدید ایستگاه راه آهن زاهدان گنجایش ۵۰۰ نفر را خواهد داشت‌.

وی با بیان اینکه جابه‌جایی مسافر نیز رشد ۱۷ درصدی را نشان می دهد، افزود: در ۶ ماهه نخست امسال ۱۰۵ هزار و ۶۱۴ نفر مسافر از طریق راه آهن جنوب شرق جابجا شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد ۱۷ درصدی برخوردار بوده است و این در حالیست که با عنایت به کاهش ۳۴ درصدی تعداد رام قطارهای راه آهن جنوب شرق شاهد رشد ۱۷ درصدی جابجایی مسافر هستیم‌.


منبع: ایسنا

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

افزایش ۲۲ درصدی حمل و نقل خودرو از طریق راه آهن

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است