Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

تنها سه روز فرصت تا پایان ثبت نام کارت سوخت باقی است

پنج شنبه | ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۰۷:۵۳ | کد خبر: CP- ۹۰۱۴ | سرویس: اخبار داخلی
کارپرس:
مهلت ثبت نام کارت سوخت طبق جدل زمانبندی شده رو به پایان است متقاضیان می توانند طی سه روز آینده برای دریافت کارت سوخت اقدام نمایند.
به گزارش کارپرس، با قطعی شدن بازگشت کارت سوخت، مالکان خودرو یا موتور سیکلتی که فاقد کارت سوخت هستند، موظف شدند برای ثبت‌نام کارت سوخت المثنی به چهار طریقی که از سوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی اعلام شد، اقدام کنند. این افراد طی یک بازه زمانی 21 روزه، از سوم تا 24 آذرماه، مهلت دارند برای ثبت نام از روش‌های معرفی جهت ثبت نام استفاده کنند. فرصتی که از آن تنها سه روز باقی است.

در این راستا، زیبا اسماعیلی - سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی - با تاکید بر این‌که فرآیند ثبت‌نام 24 آذرماه به پایان می‌رسد به ایسنا گفت: هنوز درباره این‌که ثبت‌نام کارت سوخت المثنی تمدید شود یا خیر، تصمیم‌گیری نشده است. اگر ضرورت ایجاب کند، ثبت‌نام تمدید خواهد شد؛ در غیر این صورت، روز شنبه، آخرین روز ثبت‌نام کارت سوخت المثنی است.

وی تاکید کرد: افرادی که فاقد کارت سوخت هستند باید حتما برای دریافت کارت سوخت المثنی اقدام کنند، در غیر این صورت بعد از این‌که استفاده از کارت سوخت الزامی شد، با مشکل مواجه خواهند شد.

به گفته اسماعیلی، زمان الزام استفاده از کارت سوخت متعاقبا اعلام می‌شود.

سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در پایان درباره آمار افرادی که برای ثبت‌نام کارت سوخت اقدام کرده‌اند، اظهار کرد: تاکنون 940 هزار نفر به‌صورت غیرحضوری و 170 هزار نفر نیز به‌صورت حضوری ثبت‌نام موفق داشته‌اند.



منبع: ایسنا

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

تنها سه روز فرصت تا پایان ثبت نام کارت سوخت باقی است

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است