ایکاپ خبر داد:

اولین پژو ۳۰۱ داخلی شهریور ماه عرضه می شود

سه شنبه | ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۰۸:۵۴ | کد خبر: CP- ۸۹۰۴ | سرویس: اخبار داخلی
کارپرس:
امیدواریم طبق برنامه بتوانیم مجوزهای قانونی خود را تا پیش از پایان امسال دریافت کرده و تولید انبوه خودرو 301 را تا قبل از شهریور ماه سال آینده آغاز کنیم.
به گزارش کارپرس، پژو 301 و 2008 از جمله خودروهایی است که جزو برنامه‌های داخلی‌سازی ایران خودرو قرار دارد و برنامه ساخت آن با جدیت دنبال می‌شود. شرایط تحریمی سبب شده بومی‌سازی قطعات به‌طور جدی در دستور کار خودروسازان قرار گیرد و به گفته قطعه‌سازان، این توانمندی برای عمق بخشیدن به بومی‌سازی قطعات در داخل وجود دارد.

نخستين خودرو پژو 301، محصول جديد ايكاپ با همكاري شرکت ساپكو و سازندگان و با بيش از 60 درصد داخلي سازي، توليد شده كه اين امر افتخاري براي صنعت و اقتصاد كشور است.

 محمدرضا معتمد مدير عامل شركت ايكاپ با بيان اين مطلب گفت: اين ميزان ساخت داخلي سازي محصول بالاتر از الزامات تعيين شده از سوي وزارت صنعت، معدن و تجارت است و هم اکنون علاوه بر تولید آزمایشی خودرو تست های آن نیز انجام شده و تاییده داخلی سازی 61.67 درصد برای آن گرفته شده است.

وي با اشاره به اين که سازندگان داخلي در حال حاضر تولید آزمایشی قطعات را آغاز کرده اند، افزود : امیدواریم طبق برنامه بتوانیم مجوزهای قانونی خود را تا پیش از پایان امسال دریافت کرده و تولید انبوه خودرو 301 را تا قبل از شهریور ماه سال آینده آغاز کنیم.

معتمدتاكيد كرد: شرکت ایکاپ در حال انجام تعهدات خود درقبال مشتريان ثبت نامي خودروهای 2008 است و وضعیت خدمات پس از فروش اين خودرو بسيار خوب ارزيابي مي شود.

وي خاطر نشان ساخت: هم اکنون 64 نمایندگی گرید یک در ایساکو در حال ارائه خدمات کامل و 40 نمایندگی گرید دو نیز در حال انجام خدمات فوری هستند که بتدریج تعداد آنها افزایش خواهد یافت



منبع: عصرایران

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

اولین پژو ۳۰۱ داخلی شهریور ماه عرضه می شود

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است