Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
شهرداری تهران هشدار داد:

بدهکاران طرح ترافیک تنها ۱۰ روز برای پرداخت فرصت دارند

دوشنبه | ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۰۷:۰۱ | کد خبر: CP- ۸۳۴۴ | سرویس: اخبار داخلی
کارپرس:
در صورتیکه خودروی شما بدهی بیش از یک میلیون تومان در سامانه طرح ترافیک تهران دارد 10 روز فرصت دارید تا نسبت به تسویه حساب اقدام کنید در غیر این صورت خودروی شما توقیف خواهد شد!
به گزارش سرویس دریافت خبر کارپرس، سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران به دارندگان خودرو هایی که بدهی عوارض طرح ترافیک آنها بیش از یک میلیون تومان است هشدار داد تا طی مدت زمان 10 روز اقدام به پرداخت بدهی معوق خود کنند. در غیر این صورت مشخصات خودرو های آن ها جها اعمال جریمه به پلیس راهور ارسال خواهد شد.
 
متن اطلاعیه روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک تهران به شرح زیر است:

به اطلاع شهروندان محترم و دارندگان خودروهای شخصی می‌رساند؛ در سال جاری تردد غیرمجاز در محدوده‌های طرح ترافیک و زوج و فرد (روزهای مخالف پلاک( صرفا موجب جریمه راهنمایی و رانندگی نمی‌شود و علاوه بر آن، بدهی عوارض خودرو به شهرداری را نیز به همراه خواهد داشت. این موضوع باعث شده که شرایط برای رعایت‌کنندگان قانون آسان‌تر و برای متخلفان سخت‌تر شود.

با وجود آنکه در شش ماه اخیر اکثر شهروندان با ضوابط جدید طرح ترافیک آشنا شده و توانسته‌اند رفت و آمد خود به محدوده‌ها را با آن تطبیق دهند، متأسفانه برخی هنوز تصور می‌کنند ورود غیرقانونی به نفع ایشان است و صرفا موجب جریمه ۲۰ هزار تومانی خواهد شد؛ حال آنکه در ضوابط جدید، جریمه جدا از عوارض تعریف شده است و متخلفان باید بدهی عوارض خود را نیز پرداخت کنند.

دارندگان خودروهایی که تاکنون به‌طور غیرمجاز در محدوده‌های طرح تردد داشته‌اند و بدهی آنها در حال اضافه شدن است، می‌توانند با مراجعه به سایت «تهران من» به نشانی my.tehran.ir یا استعلام از کد دستوری #3*3*137* از میزان بدهی خودرو بابت طرح ترافیک مطلع شوند و در همان سایت نسبت به پرداخت یکباره یا تدریجی آن اقدام کنند.

دارندگان خودروهایی که بدهی آنها از یک میلیون تومان فراتر رفته است نیز ١٠ روز مهلت دارند که برای پرداخت بدهی خود اقدام کنند. در غیر این صورت، مشخصات خودروی آنها برای اعمال قانون و توقیف به پلیس راهور ارسال خواهد شد.

از آنجا که در سال جاری درآمدهای ناشی از طرح ترافیک صرف توسعه حمل و نقل عمومی و بهبود وضعیت ترافیک و آلودگی هوای شهر می‌شود، سازمان حمل و نقل و ترافیک از عموم شهروندان دعوت می‌کند که با پرداخت بموقع عوارض خود، شهرداری را در رسیدن به این هدف یاری  کنند.

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

بدهکاران طرح ترافیک تنها ۱۰ روز برای پرداخت فرصت دارند

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است