Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
نیم نگاه،

فروش لیزینگی خودرو تعطیل شده است!

چهارشنبه | ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۷:۵۰ | کد خبر: CP- ۷۷۵۷ | سرویس: اخبار داخلی
کارپرس:
شرکت های لیزینگ خودرو سازان داخلی این روز ها محصولی برای ارائه ندارند این امر باعث می شود مشتریان واقعی خودرو فرصت خرید اقساطی خودرو را از شرکت های تولید کننده از دست بدهند.
به گزارش کارپرس، در همین روزهایی که بازار آزاد با قیمت هایی غیر طبیعی همچنان می تازاند مردم برای خرید خودرو مشکلات زیادی دارند این درحالی است که دلالان خودرو از این فرصت به نحو احسنت به نفع خود استفاده می کنند!
 
معمولا سایت پیش فروش خودرو که باز می شود سیل عظیمی برای خرید خودرو اقدام می کنند اما درصد کمی موفق به خرید خودرو می شوند چراکه در هر دوره از پیش فروش خودرو تعداد مشخصی به فروش می رسد.
 
اما یکی از راه هایی که خودرو واقعا به دست مصرف کننده واقعی و بدون واسطه می رسد فروش اقساطی و یا همان لیزینگ خودرو از طریق شرکت های مورد تایید تولید کننده است، که این روز ها چیزی برای عرضه ندارند!
 
با در نظر داشتن نیاز واقعی مردم به خودرو و مشتریان حقیقی و شرایط متفاوت مصرف کنندگان یکی از راه های خرید خودرو مبحث لیزینگ است.
 
نبود محصول یک شرکت در نمایندگی مجاز برای ارائه فروش اقساطی باعث شده است تا قشری از مردم که شرایط خرید نقدی و یا ثبت نام را ندارند دستشان حسابی در پوست گردو بماند!
 
شاید یکی از بهترین راههای کنترل بازار توسط خودرو سازان داخلی و رساندن بی واسطه خودرو به دست مشتری لیزینگ خودرو باشد اما شرکت های لیزینگ خودرو اکنون تقریبا به حالت تعطیل در آمده اند و محصولی برای فروش ندارند.
 
طی تماسی که با شرکت های رسمی لیزینگ برقرار شد اظهار داشتند که در انتظار بخشنامه جدید هستیم که احتمالا بین یک الی دو ماه طول بکشد!
 
نبود خودرو در شرکت های لیزینگ دردسر جدی و بزرگی است که گریبان گیر مردمی شده است که تنها راه خرید آنهاست و این روز ها را بدون خودرو سپری می کنند.

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

فروش لیزینگی خودرو تعطیل شده است!

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است