Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
توسط تعزیرات البرز؛

یک انبار احتکار لوازم یدکی خودرو کشف شد!

چهارشنبه | ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۸:۰۵ | کد خبر: CP- ۷۵۴۰ | سرویس: اخبار داخلی
کارپرس:
مدیرکل تعزیرات استان البرز از کشف انبار لوازم یدکی خودرو متعلق به یکی از نمایندگی‌های شهرستان ارومیه در ساوجبلاغ خبر داد.
به گزارش کار پرس، علی‌اکبر مختاری با اشاره  به کشف 5 انبار کالا در استان البرز اظهار داشت: سه انبار از این انبارهای کشف شده مربوط به یک متهم است و دو انبار دیگر برای دو فرد متفاوت است.

وی افزود: یکی از انبارهای کشف شده لوازم یدکی خودرو بوده است که متعلق به یکی از نمایندگی‌های خودرو برای شهرستان ارومیه بود که در ساوجبلاغ انبار دائر کرده است.

مدیرکل تعزیرات استان البرز با بیان اینکه متاسفانه برخی از نمایندگی‌ها مردم را به بهانه نداشتن قطعه اذیت می‌کنند، عنوان کرد: در انبار کشف شده لوازم یدکی خودرو حدود 3 میلیارد تومان لوازم یدکی خودرو کشف شد که مکان مورد نظر پلمب شد.

مختاری با بیان اینکه انبار بعدی کشف شده انبار MDF در فردیس بوده است که توسط بازرسی اصناف کشف شد که محل پلمب شد،گفت: سه انبار اصلی هم در کرج کشف شد که مساحت آن‌ها حدود 22 هزار متر است و نزدیک سه میلیون قلم جنس در این انبار اعم از لوازم خانگی که حدود 21 میلیارد تومان ارزش دارد و یک انبار کلا پوشاک که حدود یک میلیون بسته پوشک بچه است کشف شده که متاسفانه نماینده لوازم خانگی در بازار نمی‌فروختند ولی متاسفانه کالا در انبار موجود بود.

مختاری با بیان اینکه در مورد پوشک بچه با ارز 3800 تومانی وارد کشور شده بود، ادامه داد: خمیر دندان و شامپوهای کشف شده خارجی با قیمت ارز آزاد روز به فروش می‌رسیدند؛ مکان پلمب و برای صاحبان آنها پرونده قضایی تشکیل شده است.

مدیرکل تعزیرات استان البرز گفت: سه انبار کشف شده مربوط به متهمی است که سابقه قاچاق یک میلیارد و چهارصد میلیونی هم در تعزیرات حکومتی داشته است.



منبع: تسنیم

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

یک انبار احتکار لوازم یدکی خودرو کشف شد!

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است