نماینده مردم سبزوار در مجلس ادامه داد: اگر پژو سیتروئن و رنو بخواهند با سیاست خصمانه آمریکا همراهی و ایران را ترک کنند، نمیتوانند نسبت به سرمایهگذاریهای مشترک انجام داده در ایران، ادعایی داشته باشند چون پس از ترک ایران توسط این شرکتها هزینههای جانبی و دستمزد کارکنان و کارگران این شرکتها باید از محل سرمایهگذاریهای انجام شده تسویه شود.
وی از تمایل خودروسازان چینی برای توسعه فعالیتهای خودروییشان در کشورمان خبر داد و افزود: با خروج شرکتهای خودروسازی فرانسوی و اروپایی از ایران زمینه کار و توسعه سرمایهگذاریهای مشترک برای برندهای خودروسازی چینی در ایران بیش از گذشته وسعت مییابد که البته خودروسازان چینی پیشنهاد توسعه فعالیتهای خودرویی و تجاریشان در کشورمان را به مقامات کشورمان ارائه دادهاند.
این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزایش سهم خودروسازان چینی در بازار خودرویی ایران را مشروط به حضور برندهای بینالمللی این کشور دانست و افزود: قطع به یقین افزایش سهم خودروهای چینی در بازار خودرویی ایران منوط به حضور خودروسازانی است که به بازار آمریکا و اروپا صادرات دارند.
منبع: ایسنا
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان