Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

وضعیت حضور سیتروئن در ایران از زبان جهرودی

پنج شنبه | ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۷:۳۵ | کد خبر: CP- ۷۲۲۴ | سرویس: اخبار داخلی
کارپرس:
مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا با اشاره به اینکه به دنبال راه‌هایی برای ادامه همکاری با کیا هستیم، گفت: سیتروئن به طور قطعی از ایران خارج نشده اما فعلا فعالیت‌هایش را تعلیق کرده است.
به گزارش کارپرس، محسن قاسم جهرودی در حاشیه مراسم معرفی جدیدترین محصول سایپا در هفدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو شیراز اظهار کرد: به زودی رونمایی و معرفی خودرو  رهام در حضور مقامات کشوری صورت می‌گیرد.

او در پاسخ به سوال خبرنگار اقتصادآنلاین درباره تاثیر تحریم‌ها بر فعالیت‌های سایپا و صنعت خودروسازی گفت: با توجه به تحریم های آمریکا، اکنون رویکرد بر تمرکز داخل است و تولید خودرو ایرانی جدید نیز در همین راستا صورت می‌گیرد، ضمن اینکه آمریکا تمام دنیا نیست، ایران نیز کشوری با تمدن بزرگ و با تجربه است که در گذشته نیز سابقه تحریم داشته است.

جهرودی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه تامین قطعات لازم برای تولید خودرو های این گروه خودروسازی با توجه به مسائل ایجاد شده در زمینه اعمال تحریم‌های جدید، تصریح کرد:قطعات مورد نیاز تا پایان سال جاری تامین شده است، چرا که سایپا از ابتدای سال و قبل از خروج دولت پیمان‌شکن آمریکا از برجام، شرایط را پیش بینی و با تشکیل ستاد تدابیر ویژه قطعات مورد نیاز را تامین کرده است.

مدیرعامل سایپا درباره ادامه فعالیت سیتروئن در ایران تاکید کرد:در حال حاضر سیتروئن خروجش را به طور قطعی اعلام نکرده اما فعلا فعالیتش در ایران را تعلیق کرده است.

 او تاکید کرد: اکنون سایر خودروها همچون چانگان و تیبا ۲ در سایت سایپا کاشان تولید می شوند.

جهرودی در پاسخ به سوال دیگر اقتصادآنلاین درباره حضور کیا در ایران و همکاری با سایپا خاطرنشان کرد: به دنبال راه‌هایی برای ادامه همکاری هستیم.



منبع: اقتصاد آنلاین

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

وضعیت حضور سیتروئن در ایران از زبان جهرودی

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است