تا اواسط مرداد ماه؛

مجلس به حساب صنعت خودرو می رسد!

چهارشنبه | ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۰۷:۱۸ | کد خبر: CP- ۷۱۲۲ | سرویس: اخبار داخلی
کارپرس:
رییس هیات تحقیق و تفحص از صنعت خودروسازی کشور از رسیدگی به تقاضای تحقیق و تفحص از صنعت خودرو در جلسه علنی مجلس تا اواسط مردادماه خبر داد.
به گزارش کارپرس، محمدرضا نجفی ضرورت تحقیق و تفحص از صنعت خودروسازی کشور را به دو دلیل اصلی توقف ثبت سفارش خودرو در اردیبهشت ماه ۹۶ و تخلفات بعدی ناشی از این اقدام و عملکرد ایران‌خودرو و سایپا از حیث کیفیت، ایمنی، خدمات پس از فروش و قیمت تمام شده اعلام کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس بر لزوم شفافیت عملکرد صنعت خودروسازی در طول فرآیند تامین، تولید و فروش خودرو با توجه به افزایش نارضایتی و شکایتهای مردمی در قالب تحقیق و تفحص از صنعت خودروسازی کشور تاکید کرد و افزود: طرح تحقیق و تفحص در نوبت رسیدگی در صحن علنی مجلس است که به نظر می رسد تا نیمه مردادماه در دستور کار مجلس قرار گیرد.

به گفته وی، جمع بندی واقعی و عمیق از وضعیت جاری صنعت خودروسازی کشور، عارضه یابی صنعت خودرویی کشور، ایجاد تحول در صنعت خودروسازی کشور و خروج صنعت خودرویی کشور از انحصار از دیگر اهداف تحقیق و تفحص از صنعت خودروسازی کشور است.

رییس هیات تحقیق و تفحص از صنعت خودروسازی کشور نظر همکارانش در مجلس درباره تقاضای تحقیق و تفحص از صنعت خودروسازی کشور را مثبت دانست.



منبع: ایسنا

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

مجلس به حساب صنعت خودرو می رسد!

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است