انتشار رده بندی کیفی خرداد ماه خودرو های داخلی

چهارشنبه | ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۰۷:۱۵ | کد خبر: CP- ۷۱۱۴ | سرویس: اخبار داخلی
کارپرس:
گزارش ارزیابی کیفی خودروهای سواری تولیدی در خرداد ماه امسال منتشر شد.
به گزارش کارپرس، بر این اساس در گروه خودروهای سواری با سطح قیمتی کمتر از ۲۵ میلیون تومان، دو خودروی سایپا ۱۳۱ و سایپا ۱۳۲ دو ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند. سایپا ۱۱۱ نیز همچنان در پایین‌ترین سطح کیفی قرار داشته و تنها یک ستاره کسب کرده است.

در گروه خودروهای با سطح قیمتی ۲۵ تا ۵۰ میلیون تومان، خودروهای ساندرو، پژو ۲۰۷ اتوماتیک، پژو ۲۰۷، تندر ۹۰ پلاس، تندر ۹۰ پلاس اتوماتیک و پارس تندر چهار ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

تندر ۹۰ پارس خودرو، تندر ۹۰ ایران خودرو، رانا، دنا پلاس، پژو ۲۰۶ و پژو ۲۰۶ صندوق‌دار دارای سه ستاره کیفی هستند. باقی خودروهای قرار گرفته در این گروه شامل نیو ام‌وی‌ام ۳۱۵، دنا، دانگ فنگ H۳۰، پژو پارس، سورن، پژو ۴۰۵، سمند، ساینا، تیبا و تیبا هاچ‌بک دو ستاره کیفی کسب کرده‌اند.

اما در گروه خودروهای با سطح قیمتی ۵۰ تا ۷۵ میلیون تومان، B۳۰ چهار ستاره کیفی را کسب کرده است. خودروهای چانگان CS۳۵، آریزو ۵ و برلیانس H۳۳۰ دارای سه ستاره کیفی هستند. لیفان X۶۰ اتوماتیک نیز دو ستاره کسب کرده است.

در گروه خودروهای با سطح قیمتی ۷۵ تا ۱۰۰ میلیون تومان، سراتو، هیوندای I۲۰ و هاوال H۲ دارای چهار ستاره کیفی هستند. تیگو ۵، هایما S۷ اتوماتیک و جک S۵ نیز سه ستاره کسب کرده‌اند.

در گروه خودروهای با سطح قیمتی بالاتر از ۱۰۰ میلیون تومان نیز، سه خودروی قرار گرفته در این گروه شامل نیو مزدا ۳، پژو ۲۰۰۸ و سوزوکی گراند ویتارا چهار ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

در مدل ارزیابی کیفی خودروهای داخلی، این محصولات بسته به کیفیت خود یک تا پنج ستاره کسب می‌کنند. یک ستاره پایین‌ترین و پنج ستاره بالاترین سطح کیفی را نشان می‌دهد.

هیچ کدام از خودروهای داخلی تاکنون موفق به کسب پنج ستاره کیفی نشده است.



منبع: ایسنا

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

انتشار رده بندی کیفی خرداد ماه خودرو های داخلی

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است