زارعی خبر داد:

تداوم حضور سایک موتور چین در بازار ایران

شنبه | ۱۳۹۷/۰۴/۱۶ - ۰۷:۴۳ | کد خبر: CP- ۷۰۶۵ | سرویس: اخبار داخلی
کارپرس:
قائم مقام صنعت خودرو آذربایجان گفت: با توجه به سرمایه‌گذاری گروه خودروسازی سایک موتور چین در ایران، تحریم‌های یکجانبه آمریکا تاثیری بر فعالیت‌های این شرکت در ایران نخواهد داشت.
به گزارش کارپرس، فریبرز زارعی در نشستی خبری اظهار کرد: خودروسازی ام‌جی در سال ۱۹۲۴ در انگلستان تاسیس شده و در سال ۲۰۰۰ مالکیت آن به گروه خودروسازی سایک موتور چین انتقال یافت.

وی با بیان اینکه سایک موتور اولین شرکت خودروسازی چین و هفتمین شرکت خودروساز دنیا با تیراژ تولید سالانه شش میلیون و ۳۰۰ هزار دستگاه است، خاطرنشان کرد: گروه خودروسازی سایک موتور چین از سال ۲۰۱۶ با صنعت خودرو آذربایجان وارد شراکت شده و سرمایه‌گذاری در ایران را آغاز کرد که به دنبال آن تولید مشترک خودروهای ام‌جی آغاز شد.

قائم مقام صنعت خودرو آذربایجان ادامه داد: با توجه به سرمایه‌گذاری سایک موتور در ایران و تولید مشترک محصولات، نگرانی از بابت تحریم‌های یکجانبه ‌آمریکا نداشته و اطمینان داریم که همکاری‌های دوجانبه ادامه می‌یابد.

وی افزود: خودروهای ام‌جی هم‌اکنون با حدود ۳۰ درصد ساخت داخل در ایران تولید می‌شود که برنامه داریم این میزان را افزایش دهیم. در حال حاضر تیم‌های ارزیاب سایک موتور در ایران بوده و در حال ارزیابی قطعه‌سازان داخلی برای توسعه داخلی‌سازی محصولات هستند.

زارعی با بیان اینکه با وجود نوسانات و تغییرات نرخ ارز در یکی دو ماه گذشته افزایش قیمتی در محصولات نداشته‌ایم، تصریح کرد: تیراژ فعلی تولید این محصولات روزانه ۶۰ دستگاه است که تا پایان سال به روزانه ۱۲۰ دستگاه افزایش خواهد یافت.



منبع: ایسنا

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

تداوم حضور سایک موتور چین در بازار ایران

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است