به گفته مدیرعامل شرکت یادمان سازه، طی 2 هفته گذشته فعالیت های مختلفی از قبیل تراش آسفالت و خاکبرداری پشت کوله ها، نصب صفحه های متصل کننده درزهای طولی و عرضی، برچیدن هندریلهای قدیمی و نصب هندریلهای استاندارد با استحکام و ارتفاع مناسب و در نهایت نصب برش گیرهای فلزی به منظور فراهم کردن شرایط نصب میلگردهای طولی روی عرشه جنوبی پل کریمخان صورت پذیرفت و در نهایت با اجرای آخرین بخش از عملیات بتن ریزی و متعاقب گیرش نهایی بتن، امکان اجرای روکش آسفالت به جای اپوکسی روی عرشه جنوبی پل کریمخان فراهم شد.
بر اساس گزارش پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، گفتنی است نوسازی عرشه جنوبی پل کریمخان، آخرین مرحله از پروژه مقاوم سازی و تغییر وضعیت این پل سواره رو به شمار آمده و با به ثمر نشستن آن، پل کریمخان از یک سازه موقت و نا ایمن به یک پل دائمی و مقاوم در برابر بارهای ناشی از زمین لرزه تبدیل شد.
منبع: ایسنا
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان