Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
پلیس راه خوزستان اعلام کرد:

عامل انسانی بالاترین رتبه علت تصادفات استان است

چهارشنبه | ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۲:۴۷ | کد خبر: CP- ۶۱۷۴ | سرویس: اخبار داخلی
کارپرس:
رئیس پلیس راه خوزستان با اشاره به افزایش تصادفات در محور اهواز – هفتکل گفت: انحراف به چپ و خستگی و خواب‌آلودگی عمده عوامل تصادفات در این محور هستند.
به گزارش کارپرس، سرهنگ رضا دولتشاهی گفت‌ با اشاره به افزایش تصادفات در محور اهواز – هفتکل درباره عمده عوامل این افزایش سوانح ترافیکی اظهار کرد: هر چند در تصادفات و سوانح جاده‌ای، جاده یکی از عوامل است اما متأسفانه در حال حاضر عامل انسانی در تصادفات به شدت برای ما مشکل‌ساز شده است که شامل این محور نیز می‌شود.

وی ادامه داد: برای مثال در تصادف دو خودرو که حوالی ساعت 7 صبح روز یکشنبه هفته جاری در سه راهی هفتکل رخ داد و سه مصدوم و دو کشته بر جای گذاشت، راننده خودرو پراید شب قبل نخوابیده بود و به دلیل خستگی، خوابیدگی و انحراف به چپ به صورت رخ به رخ با خودروی پژو 405 برخورد کرد.

رئیس پلیس راه خوزستان افزود: بر اساس بررسی‌های عوامل پلیس راه و اذعان شاهدان وقوع این تصادف، راننده خودرو پراید مستقیم با خودروی پژو 405 برخورد کرده و هیچگونه رد و خط ترمزی بر جاده باقی نمانده که نشان می‌دهد راننده خودرو پراید در حالت خواب بوده است.

دولتشاهی عامل انسانی را علت اصلی تصادفات و محور اهواز – هفتکل دانست و تصریح کرد: متأسفانه از اوایل امسال، عامل انسانی در تصادفات جاده‌ای در سطح استان خوزستان برای ما مشکل‌ساز شده است و تنها شامل این جاده نمی‌شود.

وی با بیان اینکه برای عامل انسانی در تصادفات جاده‌ای خوزستان باید فکری اساسی شود، عنوان کرد: متأسفانه راننده‌ها رعایت نمی‌کنند. قبل از رانندگی به اندازه کافی استراحت نمی‌کنند و خواب‌آلود به جاده می‌زنند و با یک خودرو برخورد می‌کنند و موجب کشته یا مصدوم شدن چندین نفر می‌شوند.

رئیس پلیس راه خوزستان بیان کرد: بخشی از محور اهواز – هفتکل دوطرفه است. در این محور مشکلات زیادی داریم و تمام محور باید مانند سایر بخش‌های آن دو بانده شود اما انجام این کار نیز بدون رعایت قوانین از سوی رانندگان فایده‌ای نخواهد داشت. علت عمده تصادفات محور اهواز – هفتکل، انحراف به چپ و سبقت غیرمجاز عنوان شده است.

وی با اشاره به بار ترافیکی محور اهواز – هفتکل افزود: اگر محور اهواز – هفتکل کلا دوبانده شود از شدت تصادفات در این محور قطعا کاسته می‌شود اما این عامل انسانی است که در حال حاضر بیشترین مشکل را برای ما رقم زده است و مشاهده می‌شود رانندگان رعایت نمی‌کنند و با جان خود و جان دیگران بازی می‌کنند.



منبع: ایسنا

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

عامل انسانی بالاترین رتبه علت تصادفات استان است

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است