Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
با اعلام فرمانداری بیجار:

بیجار هم به طرح سه شنبه های بدون خودرو پیوست

یکشنبه | ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۳:۲۳ | کد خبر: CP- ۶۱۱۴ | سرویس: اخبار داخلی
کارپرس:
معاون فرماندار بیجار از آغاز اجرای طرح سه شنبه های بدون خودرو به مناسبت هفته سلامت در بیجار خبر داد.
به گزارش کارپرس، محمد حسین محبیان  در جلسه ای که به مناسب هفته سلامت در سالن شهدای گمنام فرمانداری بیجار تشکیل شد، از آغاز اجرای طرح سه شنبه های بدون خودرو در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: در راستای گرامیداشت هفته سلامت طرح سه‌شنبه‌های بدون خودرو از ۴ اردیبهشت ماه جاری با برگزاری همایش دوچرخه‌سواری در بیجار آغاز می‌شود.

وی افزود:این طرح به همت هیات دوچرخه‌سواری و همکاری شبکه بهداشت و درمان و فرمانداری و اداره ورزش و جوانان و همراهی هیات‌های ورزشی و سازمان‌های مردم نهاد برگزار می شود.

معاون فرماندار بیجار با اشاره به برگزاری این طرح ارزشی در بیجار به ضرورت ترویج و اطلاع رسانی از این طرح تاکید کرد و گفت:لازم است تا این طرح ارزشمند  در سطح شهر میان مردم از طریق خبرنگاران و اصحاب رسانه، فضای مجازی و سازمان‌های مردم نهاد فرهنگسازی و ترویج شود.

وی  به اهمیت اجرای این طرح در رفع معضل ترافیک سطح شهر اشاره کرد و ادامه داد: در ساعاتی از روز هسته مرکزی شهر با ترافیک بسیار سنگیی مواجه است که می‌توان با استفاده از این طرح و فرهنگ‌سازی آن این مشکل را تا حدودی مرتفع کرد.

محبیان اجرای این طرح را زمینعه ساز افزایش سلامت شهروندان دانست و عنوان کرد: شرایط روزمره و عدم  پرداختن مردم به پیاده‌روی و ورزش موجب بروز انواع بیماری‌ها شده و برخی بیماری‌ها از جمله فشار خون عمومیت یافته است، بنا براین اجرای این طرح می تواند موجب کاهش اندکی از بی‌تحرکی شود.

محبیان با بیان اینکه طرح سه‌شنبه‌های بدون خودرو طرحی است که از طریق سمن‌ها و هیات‌های ورزشی در راستای اجرای این طرح تلاش کردند در حال اجرا است بیان داشت: ادارات دولتی در اجرای این طرح و فرهنگ‌سازی آن هیات‌های ورزشی به ویژه هیئت دوچرخه‌سواری را کمک می‌کنند.

وی با تاکید بر حضور کارکنان در اجرای این طرح گفت: مسولان ادارات و کارکنان ادارات با اختصاص ساعاتی از روز سه‌شنبه و حضور در این همایش در فرهنگ‌سازی طرح سه‌شنبه‌های بدون خودرو ما را یاری‌گر باشند چرا که مسوولان الگویی برای مردم هستند.

معاون فرماندار بیجار اظهار داشت: این برنامه می‌تواند مختص صرفا هفته سلامت نباشد بلکه در تمام هفته‌ها در روز سه‌شنبه، اجرایی شود.

گفتنی است، همایش دوچرخه سواری ساعت ۷ و ۴۵ دقیقه صبح چهارم اردیبهشت ماه جاری به همت فرمانداری، هیات دوچرخه سواری، شبکه بهداشت و درمان، پلیس راهور و شهرداری و شورای شهر برگزار خواهد شد.


منبع: خبرگزاری مهر

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

بیجار هم به طرح سه شنبه های بدون خودرو پیوست

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است