Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
جهان نوین آریا خبر داد:

عرضه ی نیسان ایکس تریل ۲۰۱۸ بزودی در بازار ایران

شنبه | ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۰۷:۴۸ | کد خبر: CP- ۶۰۸۸ | سرویس: نیسان - جهان نوین آریا
کارپرس:
نیسان ایکس‌تریل پرفروش‌ترین مدل شاسی‌بلندهای نیسان به‌تازگی مدل جدید خود در سال ۲۰۱۸ را به بازارهای جهانی معرفی کرده است.
به گزارش کارپرس، عضو هیات‌مدیره و معاون فروش و خدمات پس از فروش شرکت جهان‌نوین‌آریا، نماینده رسمی نیسان ژاپن در ایران، با بیان این مطلب از ورود این مدل روز دنیا به بازار ایران نیز خبر داد.

امیرحسن امیری اظهار کرد: پس از عملکرد موفق مدل ۲۰۱۷ خودرو ایکس‌تریل در ایران، شرکت جهان‌نوین‌آریا قصد دارد مدل ۲۰۱۸ نیسان ایکس تریل را نیز همگام با بازارهای جهانی اواسط ماه اردیبهشت در کشور رونمایی و عرضه کند.  وی همچنین اعلام کرد این خودرو نسبت به مدل قبلی تغییرات ظاهری زیادی در داخل و بدنه دارد و همچنین مجهز به نسل جدید سیستم‌های رانندگی هوشمند نیسان شده است.

امیری افزود: نیسان با انقلابی در طراحی خودرو و بهره‌گیری از مدرن‌ترین تکنولوژی‌های موجود، تمامی خودروهای نسل جدید خود را مجهز به سیستم‌های هوشمند رانندگی نیسان تحت‌عنوان «Nissan Intelligent Mobility» کرده است. سیستم رانندگی هوشمند نیسان برای ایمنی، راحتی و رفاه بیشتر رانندگان طراحی شده است تا با مجموعه‌ای از عملکردهای اتوماتیک در برابر عوامل خارجی و شرایط محیطی، خطاهای انسانی را کاهش و امنیت رانندگی را افزایش دهد. 

وی تاکید کرد: تمامی این ابزارها در سیستمی یکپارچه آرامش و آسایش راننده و سرنشینان را در سفرهای درون و برون‌شهری تامین می‌کند.  معاون فروش و خدمات پس از فروش جهان‌نوین‌آریا با اشاره به اینکه این مدل جدید ایکس‌تریل شگفتی‌های زیادی دارد که در آستانه ورود به بازار ایران علاقه‌مندان این مدل اطلاعات بیشتری درباره آن می‌خوانند، افزود: شرکت جهان‌نوین‌آریا نیز به عنوان نمایندگی رسمی نیسان ژاپن در ایران تلاش می‌کند تا علاقه‌مندان این مدل خودرو را با ویژگی‌های منحصربه‌‌فرد آن بیش از پیش آشنا کند.

وی افزود: خوشبختانه شرکت جهان‌نوین‌آریا پس از فعالیت در ایران کارنامه موفقی در زمینه فروش و خدمات پس از فروش محصولات برندنیسان در ایران داشته است؛ به‌طوری‌که سال گذشته موفق به کسب رتبه اول رضایتمندی مشتری در حوزه فروش و خدمات پس از فروش در بین تمام خودروسازان و واردکنندگان خودرو در ایران شده است.



منبع: روزنامه دنیای اقتصاد

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

عرضه ی نیسان ایکس تریل ۲۰۱۸ بزودی در بازار ایران

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است