کانون اتومبیلرانی خبر داد:

برگزاری نخستین دوره آموزشی مهارت های رانندگی از ۳۱ فروردین

یکشنبه | ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۱۵:۰۶ | کد خبر: CP- ۶۰۰۴ | سرویس: اخبار داخلی
کارپرس:
کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، نخستین دوره آموزش مهارت‌های رانندگی خود را ۳۱ فروردین ماه، در مجموعه فرهنگی ورزشی ارم سبز برگزار می‌کند.
به گزارش کارپرس، این دوره با هدف ترویج فرهنگ اتومبیلرانی ایمن، ارتقاء سطح مهارت رانندگان، افزایش کیفیت عملکرد آنان از طریق بالا بردن سطح کمی و کیفی تمرکز و سرعت آنان در مواجهه با خطر و در نتیجه کاهش خطاهای انسانی برگزار می‌شود.

سلمان یارمحمدی، مدیر اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با بیان این مطلب گفت: کانون به عنوان عضو رسمی نهادهای بین‌المللی فدراسیون بین‌المللی اتومبیلرانی (FIA) و اتحادیه جهانی جهانگردی (AIT)، با توجه به نامگذاری دهه حاضر میلادی (۲۰۲۰-۲۰۱۱) به‌عنوان «دهه اقدام برای ایمنی راه‌ها»، در سال‌های اخیر برنامه‌های فرهنگی آموزشی متعددی را در این جهت طراحی و اجرا کرده است.

وی افزود: کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با توجه به آمارهای نگران کننده در خصوص سوانح ناشی از حوادث رانندگی در کشور اجرای اینگونه برنامه‌ها را در سال جاری نیز ادامه داده و برگزاری دوره‌های آموزش رانندگی را در دستور کار قرار داده‌ است.

یارمحمدی ادامه داد: در این راستا برای نخستین بار دوره رایگان آموزش‌مهارت‌های رانندگی در سه سطح آماتور، استراتژیک و حرفه‌ای، ۳۱ فروردین ماه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۴ در پارکینگ شماره ۱ مجموعه فرهنگی ورزشی ارم سبز برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندانی که دارای خودروی غیراتوماتیک و گواهینامه رانندگی هستند می‌توانند برای ثبت نام در این دوره، با شماره تلفن ۶۶۷۵۵۵۹۱ (۰۲۱) تماس حاصل کنند.



منبع: خبرگزاری مهر

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

برگزاری نخستین دوره آموزشی مهارت های رانندگی از ۳۱ فروردین

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است