Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

موفقیت چشمگیر نیسان در آزمون رضایت مشتری

چهارشنبه | ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۰۷:۵۳ | کد خبر: CP- ۵۲۴۳ | سرویس: نیسان - جهان نوین آریا
کارپرس:
نیسان ایکس‌تریل که تاکنون موفقیت‌های بسیاری در حوزه کیفیت، طراحی و ایمنی در بازارهای مختلف جهانی را از آن خود کرده است، این بار نیز در بازار ایران توانست به حضور قدرتمند خود ادامه دهد و در زمینه کیفیت خودرو پیشتاز شود.
به گزارش کارپرس، شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) از کیفیت خودروهای سواری در بازار ایران، نیسان ایکس-تریل با عملکرد بسیار مطلوب در شش ماهه ابتدای سال ۱۳۹۶، با کسب امتیاز ۸۰۵ از ۱۰۰۰، توانست رضایتمندی مالکان خود را به‌دست آورد. در این ارزیابی، شاخص‌هایی نظیر بدنه، مجموعه نیرو محرکه و سوخت‌رسان، مجموعه تعلیق و انتقال قدرت، ایمنی، تهویه مطبوع و وسایل برقی بررسی شد که نیسان ایکس‌تریل توانست با اختلاف معنی‌دار نسبت به رقبای خود در رتبه بالا جای گیرد.
 
همچنین بهترین امتیاز کیفی نیسان ایکس-تریل در برابر سایر رقبا، ارزیابی مجموعه تعلیق و انتقال قدرت بود که در این شاخص، مواردی همچون عملکرد سیستم فرمان، مجموعه گیربکس، جلوبندی و کمک‌فنرها مورد بررسی قرار گرفت.


منبع: روزنامه دنیای اقتصاد

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

موفقیت چشمگیر نیسان در آزمون رضایت مشتری

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است