رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

بدون حضور قطعه سازان، خودروسازان وجود خارجی نخواهند داشت

چهارشنبه | ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۰۷:۱۶ | کد خبر: CP- ۵۱۶۳ | سرویس: اخبار داخلی
کارپرس:
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم ارتقای قطعه سازی و توجه به صادرات در مشارکت های بین المللی خودروسازان بر حمایت مجلس از صنعت خودروسازی کشور تاکید کرد.
به گزارش سرویس دریافت خبر کارپرس، عزیز اکبریان از خودروسازی به عنوان یکی از صنایع زیربنایی و موتور محرک صنعت در دنیا نام برد و گفت: خودروسازان باید در کنار افزایش کمیت به ارتقای کیفیت محصولات و رضایتمندی مشتریان توجه ویژه ای داشته باشند.

وی افزود: امروز قطعه سازان با مشکلات روبرو هستند که نوسانات نرخ ارز، مشکلات سیستم بانکی و تاخیر در پرداخت مطالبات از سوی مشتریانشان از جمله آن است.

اکبریان ضمن تاکید بر رعایت زمانبندی پرداخت به قطعه سازان از سوی خودروسازان یادآور شد: یکی از خودروسازان بزرگ در پرداخت مطالبات قطعه سازان وضعیت مناسبی دارد که امیدواریم سایر خودروسازان نیز به این شرایط پرداخت برسند.

وی افزود: باید رقابت پذیره زنجیره تامین در بازارهای جهانی محک زده شود و وقتی رقابت در بازار داخلی باشد نمی توان گفت که موفق هستیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر به روز آوری تولیدات قطعه سازی گفت: باید قطعه سازان با نوآوری و استفاده از دانش روز سطح کیفیت محصولات خود را ارتقا دهند.

اکبریان افزود: باید از توان و خلاقیت دانشگاهیان، جوانان و مدیران کشور استفاده شود تا شان و بزرگی ملت ایران در صنعت خودروسازی حفظ شود.




با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

بدون حضور قطعه سازان، خودروسازان وجود خارجی نخواهند داشت

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است