از سوی دیگر دسترسی آسان مشتریان به شبکه خدمات پس از فروش و افزایش سرعت و دقت در ارایه خدمات بواسطه بهره گیری از پرسنل و کادر مدیریتی فنی و ستادی کارامد و ماهر، استقرار فرایند مکانیزه ارایه خدمات از مرحله پذیرش تا ترخیص خودرو، استفاده از قطعات یدکی استاندارد، بکارگیری تجهیزات تعمیرگاهی مدرن و ابزارهای مخصوص در فضایی استاندارد با رعایت اصل کرامت مشتری و در قالب منشور حقوق مشتری مورد تاکید مدیریت عامل مرتب خودرو می باشد.
مدیر عامل جدید مرتب خودرو نیز در جمع هیئت مدیره این مجموعه گفت :اصلی ترین هدف و برنامه بنده رضایت مشتری و اعتلای نام خودروسازی مرتب و برند بیسو با محوریت ارائه خدماتی ارزنده و فاخر در خور نام مرتب خودرو به مشتریان BISU با بهره گیری از آخرین دستاوردهای روز دنیا با استفاده از مهندسین و پرسنل توانمند این مجموعه میباشد .
از سوی دیگر مرتب خودرو در سالیان گذشته نشان داده همیشه پایبند به حقوق مشتریان است و بهترین خدمات را به مشتریان عرضه نموده است و شرایطی را فراهم مینماید که مشتری از راندن خودروهای ساخت این گروه خودروسازی به ویژه BISU لذت ببرند .
منبع: اقتصاد آنلاین
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان