Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

تعزیرات پیگیر حقوق مردم در حوزه خودرو

پنج شنبه | ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۳:۰۷ | کد خبر: CP- ۱۱۳۰۸ | سرویس: اخبار داخلی
کارپرس:
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: پیش بینی ما احتمال افزایش مراجعات مردم در رابطه با خودرو به سازمان تعزیرات است.
به گزارش کارپرس، جمال انصاری در پاسخ به این سوال که علیرغم محدودیت‌های قانونی سازمان تعزیرات، مردم انتقادهایی به این سازمان در رابطه با آشفته بازار خودرو دارند و می‌گویند بیشترین ورود این سازمان در رابطه با خودرو، نصیحت و توصیه‌هایی در رابطه با عدم خرید و فروش خودرو است، تعزیرات در این رابطه چه کرده است؟ گفت: تنها مرجعی که برای احقاق حقوق مردم در حوزه خودرو برخوردهایی انجام داده، تعزیرات حکومتی بوده است.

وی با اشاره به افزایش تعداد پرونده‌های مرتبط با خودرو در شعب تعزیرات گفت: گواه برخوردهای ما در تعزیرات، تعداد پرونده‌های تشکیل شده در این رابطه است به طوری که تعداد پرونده‌های خودرو از ۸۰۰ پرونده سال ۹۶ به ۹ تا ۱۰ هزار پرونده در سال ۹۷ رسیده است.

انصاری از عزم تعزیرات در رابطه با برخورد با تخلفات بازار خودرو خبرداد و گفت: افزایش تعداد پرونده‌ها نشان می‌دهد عزم تعزیرات علیرغم محدودیت‌ها و موانع و اینکه برخی مرجع‌ها پیگیر هستند تا صلاحیت سازمان را به رسمیت نشناسند، در حوزه خودرو برای احقاق حقوق مردم تلاش می‌کنیم.

رئیس سازمان تعزیرات افزود: در سال ۹۸عزم تعزیرات در رابطه با ساماندهی بازار خودرو بیشتر شده است وپیش بینی ما افزایش مراجعات مردم در حوزه خودرو به سازمان تعزیرات است.

انصاری در رابطه با اصلاح قوانین و مقررات سازمان تعزیرات گفت: در رابطه با پیشنهاد اصلاح مقررات جامعی که مجلس پیگیر آن است، هر استراتژی که تبیین کند چه در رابطه با صلاحیت یا عدم صلاحیت تعزیرات، آماده اجرای قانون هستیم.



منبع: خبرگزاری مهر

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

تعزیرات پیگیر حقوق مردم در حوزه خودرو

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است