Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

برنامه " فیات " برای تولید خودروی سواری در ایران

چهارشنبه | ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۹:۵۸ | کد خبر: CP- ۱۱۱۲۲ | سرویس: اخبار داخلی
کارپرس:
شرکت «فیات» زمینی برای استقرار واحد تولیدی در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان خریداری کرده است.
به گزارش کارپرس، مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان گفت: این منطقه آماده استقبال از سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای استقرار صنایع خودروسازی است و در این زمینه ظرفیت های مطلوبی دارد.

 سید مهدی طباطبایی گفت: این منطقه از سال‌های گذشته در زمینه استقرار شرکت‌های فعال در حوزه صنایع خودروسازی مطرح بوده است و واحدهای صنعتی در آن استقرار دارند که هم اکنون نیز در زمینه تولید لیفتراک، موتور سیکلت های برقی و در آینده نزدیک خودروهای برقی به فعالیت می‌پردازند.

تولید خودروی سواری

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم همچنین با اشاره به تمایل شرکت‌های مشهور خودروسازی برای سرمایه گذاری در این منطقه، تاکید کرد: شرکت «فیات» زمینی برای استقرار واحد تولیدی در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان خریداری کرده است.
وی ادامه داد: این شرکت سوله ای نیز در این منطقه اجاره و در حال وارد کردن تجهیزات خودروسازی بوده و به زودی سواری فیات در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان تولید خواهد شد.

طباطبایی در خصوص مزایای سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان گفت: این منطقه دارای مجوز عام است و همه نوع فعالیت اعم از تولیدی و تجاری در آن مجاز محسوب می‌شود، از این رو همه نوع فعالیت تولیدی، تجاری و خدماتی در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان جریان دارد.

 بخش سلفچگان یکی از بخش‌های پنج گانه استان قم است که در فاصله ۴۰ کیلومتری شهر قم قرار دارد.

۲ هزار و ۳۰۰ واحد صنعتی کوچک، متوسط و بزرگ در قم وجود دارد که از این تعداد حدود ۹۰ درصد مربوط به صنایع کوچک و متوسط است؛ همچنین بیش از ۵۳ هزار تن در واحدهای صنعتی استان فعالیت می‌کنند.

قم دارای هفت شهرک صنعتی شکوهیه، الغدیر، چاپ و نشر، سلفچگان، محمودآباد، ثامن‌الائمه (ع) - قنوات - و فناوری اطلاعات و ارتباطات (I.C.T) و چهار ناحیه صنعتی خورآباد، دستجرد، سیرو و طغرود است.



منبع: ایرنا

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

برنامه " فیات " برای تولید خودروی سواری در ایران

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است