Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
در نشست مشترک تاکید شد:

حرکت کشور به سوی تجاری‎سازی خودروهای الکتریکی

یکشنبه | ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۰۸:۰۰ | کد خبر: CP- ۱۰۶۴۳ | سرویس: اخبار داخلی
کارپرس:
راه‌کارهای تسهیلگری و حمایت از توسعه اکوسیستم وسایل حمل و نقل الکتریکی در کشور در نشست تخصصی پیشران های توسعه خودروی الکتریکی مورد بررسی قرار گرفت.
به گزارش کارپرس، نشست تخصصی پیشران های توسعه خودروی الکتریکی به همت گروه خودروی ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری با هدف توسعه این صنعت و بررسی وضعیت فعلی و چشم انداز آینده آن با حضور طیف وسیعی از بازیگران این عرصه برگزار شد.

در این نشست تخصصی که با همکاری دبیرخانه برنامه آینده نگاری صنعت حمل و نقل جاده‎ای تدارک یافته بود، شماری از متخصصان و فعالان مرتبط با صنعت خودروی الکتریکی از جمله شرکت بهینه‎سازی مصرف سوخت، انجمن خودروسازان ایران، ایران خودرو، سایپا، سازمان استاندارد، بیمه جمهوری اسلامی ایران، سازمان محیط زیست، ایدرو، پژوهشگاه نیرو، انجمن قطعه سازان، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، اعضای هیئت علمی دانشگاه، فعالان بخش خصوصی حضور داشتند.

دبیر ستاد توسعه فناوری‎های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ضمن تشریح اهداف بلند مدت ستاد، همه شرکت کنندگان در نشست را به همفکری و همیاری در توسعه خودروهای الکتریکی در کشور دعوت کرد.

منوچهر منطقی با بیان ضرورت توسعه حمل و نقل الکتریکی در کشور از همه سازمان‎ها و متخصصان و بازیگران این عرصه خواست در مسیر ایجاد زیرساخت‎های لازم برای تجاری‎سازی این صنعت و توسعه آن همکاری‌های لازم را داشته باشند.

در ادامه این نشست، محمد نقی‌زاده دبیر کمیته حمل و نقل جاده‎ای ستاد توسعه فناوری‎های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اهداف این گردهم‎آیی و برنامه‎های آتی ستاد را تشریح کرد و در ادامه نیز گزارش‎هایی از روندهای جهانی توسعه خودروهای الکتریکی، تحلیل‎های فناورانه و فعالیت‎های صورت گرفته در داخل کشور در این زمینه ارائه شد.




منبع: ایرنا

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

حرکت کشور به سوی تجاری‎سازی خودروهای الکتریکی

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است