Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
سردار هادیانفر تاکید کرد:

امروز و فردا زمان مناسبی برای سفر نیست!

سه شنبه | ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۲۱:۰۱ | کد خبر: CP- ۱۰۳۳۵ | سرویس: اخبار داخلی
کارپرس:
رئیس پلیس راهور ناجا تاکید کرد امروز و فردا را تحمل کنید و بیشتر در منزل بمانید و از اخبار هواشناسی و پلیس راهور غافل نباشید تا در ادامه سفر با مشکل مواجه نشوید.
به گزارش کارپرس، سردار سید کمال هادیانفر گفت: در شرایط کنونی ما جو ناپایداری را در سطح کشور شاهد هستیم، هم اکنون در محور های شمالی، غرب، شرق و جنوب کشور این جو همچنان ادامه دارد؛ علی رقم تاکیدات پلیس راهور داشته است امروز و فردا زمان مناسبی برای انجام سفر نیست اما همچنان حجم زیادی در جاده ها در حال تردد هستند.
 
وی افزود: بیشترین دلیل حوادث رانندگی در چند روز گذشته اتفاق افتاده است واژگونی خودرو ها بر اثر عدم کنترل خودرو توسط راننده بوده است!
 
در محور های شمالی همانند تهران به چالوس به دلیل ریزش کوه مسدود است، در محوار هراز با آنکه باز است اما ریزش ها ادامه دارد.
 
وی گفت: در محور فیروز کوه نیز در محدوده سواد کوه شمال به جنوب ترافیک سنگین موجود است. همچنین در محور های غربی کشور بارش شدید باران و برف را داریم و در واقع تردد بدون زنجیر چرخ مقدور نیست.
 
رئیس پلیس راهور ناجا تاکید کرد امروز و فردا را ملاحظه کنید و بیشتر در منزل بمانید و از اخبار هواشناسی و پلیس راهور غافل نباشید تا در ادامه سفر با مشکل مواجه نشوید.

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

امروز و فردا زمان مناسبی برای سفر نیست!

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است