Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
رئیس اتحادیه سوخت‌های جایگزین:

دوگانه‌سوزها بدون گواهی سلامت نمی‌توانند سی‌ان‌جی دریافت کنند

دوشنبه | ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۰:۴۴ | کد خبر: CP- ۱۰۲۹۲ | سرویس: اخبار داخلی
کارپرس:
رئیس اتحادیه سوخت های جایگزین عنوان کرد: شرط مهم برای سوخت گیری خودروهای دوگانه سوز در سال آینده دریافت گواهی سلامت خودرو است.
به گزارش کارپرس، علی محمودیان با اعلام فراخوان ثبت نام مالکان خودروهای دوگانه سوز در سراسر کشور افزود: مالکان خودروهای دوگانه سوز اعم از تبدیلی، کارگاهی و کارخانه‌ای بر اساس مصوبه اخیر هیئت وزیران باید ضمن ثبت نام و ورود مشخصات در سامانه کشوری جامع اطلاعات خودروهای گازسوز به نشانی www.irngv.ir و انتخاب یکی از مراکز مجاز، نسبت به تست سلامت تجهیزات سوخت رسانی خود و اخذ کد مجاز سوخت گیری اقدام کنند.

وی افزود: پس از ثبت نام و تأیید اطلاعات، فرد متقاضی وارد فرایند نوبت دهی می‌شود و با مراجعه به یکی از مراکز مجاز و انجام تست‌های مربوط، گواهی سلامت سیستم سوخت رسانی را دریافت می‌کند.

رئیس اتحادیه کشوری سوخت‌های جایگزین و خدمات وابسته ادامه داد: همچنین خودروهایی که به صورت کارگاهی تبدیل شده اند نیز می‌توانند پس از اخذ این گواهینامه به تغییر اطلاعات خودروی خود در کارت و سند و سایر مدارک هویتی اقدام کنند.

محمودیان یادآور شد: در سراسر کشور حدود ۱۵۰۰ واحد مرکز خدمات فنی خودروهای دوگانه سوز داریم که ۳۶۰ مرکز برای ارزیابی اولیه تجهیز شده و مجوزهای لازم را اخذ کرده اند و بقیه به تدریج وارد می‌شوند ضمن اینکه هرگونه تعمیر یا تعویض قطعه نیز در همین مراکز با قطعات استاندارد و زیر نظر متخصصصان و کارشناسان سازمان ملی استاندارد انجام می‌شود و نیازی به مراجعه به سایر مراکز وجود ندارد.

وی تعرفه صدور گواهینامه را حدود ۵۰ هزار تومان و خودروهای فراخوان شده را دو میلیون دستگاه اعلام و تصریح کرد: بخشی از هزینه‌های تجهیز و تعویض قطعات نیز با موافقت هیئت دولت توسط دولت تأمین خواهد شد.



منبع: خبرگزاری مهر

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

دوگانه‌سوزها بدون گواهی سلامت نمی‌توانند سی‌ان‌جی دریافت کنند

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است