Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان:

نصب شیشه دودی غیر مجاز جریمه در پس دارد

دوشنبه | ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۰۷:۲۶ | کد خبر: CP- ۱۰۲۸۱ | سرویس: اخبار داخلی
کارپرس:
جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان ضمن اشاره به استفاده برخی از خودرو ها از شیشه دودی گفت: چهره راننده و سرنشین خودرو باید قابل تشخیص باشد و در غیر این صورت عملی خلاف قانون رخ داده است که راننده با جریمه مواجه خواهد شد.
به گزارش کارپرس، سردار احمد طاهری اظهار داشت: استفاده از شیشه دودی غیرمجاز در خودروها علاوه بر اینکه به دلیل کاهش میدان دید جوانب راننده به ویژه در شرایط نامساعد جوی و تاریکی هوا، باعث افزایش وقوع تصادف می‌شود، می‌تواند تبعات سو امنیتی و ناهنجاری‌های اخلاقی را هم در پی داشته باشد.

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: استفاده از شیشه دودی به نحوی که راننده و سرنشین آن قابل تشخیص نباشند به عنوان یک تخلف رانندگی محسوب می‌شود و برای آن جریمه در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: نصب هرگونه برچسب یا طلق بر روی شیشه‌های خودروها توسط واحدهای صنفی خدمات خودرویی به نحوی که باعث کاهش دید راننده و یا دیده نشدن داخل خودرو شود به نحوی که راننده و سرنشین خودرو از فاصله تقریبی ۳ متری طرفین خودرو توسط افسر کارشناس قابل تشخیص نباشد، ممنوع است.

سردار طاهری تصریح کرد: از همین رو به صورت مستمر از واحدهای صنفی مذکور بازدید و در صورت تخلف از ضوابط ابلاغی به استناد قانون نظام صنفی برخورد لازم انجام می‌شود.


منبع: خبرگزاری مهر

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

نصب شیشه دودی غیر مجاز جریمه در پس دارد

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است