سردار رحیمی خواستار شد:

همکاری پلیس با وزارت ارتباطات در کنترل هوشمند ترافیک

چهارشنبه | ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۰۷:۰۴ | کد خبر: CP- ۱۰۲۲۶ | سرویس: اخبار داخلی
کارپرس:
رئیس پلیس پایتخت خواستار ورود وزارت ارتباطات به موضوع کنترل هوشمند ترافیک شد تا از امکانات و تجهیزات این وزارت خانه در کنترل ترافیک استفاده شود.
به گزارش کارپرس، سردار حسین رحیمی در جریان بازدید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اظهار کرد: در برخی از ساعات شبانه روز ترافیک تهران چهار تا هشت برابر ظرفیت معابر است و در این شرایط پلیس نسبت به روان سازی ترافیک و مدیریت آن اقدام می‌کند.

وی با بیان اینکه چاره‌ای نداریم جز اینکه از تجهیزات و امکانات هوشمند و فناوری اطلاعات در مدیریت و کنترل ترافیک تهران استفاده کنیم خاطرنشان کرد: خوشبختانه اقدامات گسترده‌ای نیز در این زمینه انجام شده و راه اندازی داشبورد فرماندهی، هدایت یگان‌ها، سامانه لحظه‌ای محاسبه ترافیک خیابان‌ها، سامانه نظارت تصویری آنلاین و … از جمله این موارد است.

رئیس پلیس پایتخت تصادفات و خرابی خودروها را دو عامل تأثیرگذار در ترافیک تهران اعلام کرد و گفت: روزانه بیش از صدها مورد تصادف و خرابی در سطح معابر داریم که سبب ایجاد ترافیک می‌شود که ما در تلاشیم با استفاده از امکانات هوشمند آن را مدیریت کنیم.

وی از وزارت ارتباطات خواست تا با امکانات و تجهیزاتی که در اختیار دارد در روند هوشمند سازی کنترل ترافیک پایتخت با پلیس همکاری داشته باشد.


منبع: ایسنا

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

همکاری پلیس با وزارت ارتباطات در کنترل هوشمند ترافیک

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است