به گزارش کارپرس، باتوجه به مقررات جدید کاهش آلایندگی اروپا شرکت آئودی مجبور به توقف شیفت تولید شبانه می شود. این مساله سبب افزایش پایه هزینههای این شرکت شده است.
او هدف سودآوری این خودروساز را با اجرای سیاستهای صرفهجویی، ۱۵ میلیارد یورو تا سال ۲۰۲۲ دانسته است. در ماه گذشته، فروش جهانی آئودی ۳ درصد افت کرد که کاهش ۵/ ۸درصدی خودروهای این شرکت آلمانی در اروپا عامل اصلی آن اعلام شد.
فروش محصولات آئودی با اجرایی شدن مقررات جدید آلایندگی در اروپا به شدت لطمه دیده؛ چراکه این خودروساز قادر نبوده است تا برخی از تغییرات را در خودروهای خود با آلایندگی بالا اعمال و آن را به دست مشتریان برساند.
منبع: روزنامه دنیای اقتصاد
لینک کوتاه:
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان