Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
بزودی رخ می دهد:

رونمایی از فراری جدید

چهارشنبه | ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۴:۱۶ | کد خبر: CP- ۹۹۴۷ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
شرکت فراری اعلام کرده بزودی از آخرین نسخه خود رونمایی خواهد کرد، این خودروی هیبریدی پرقدرت ترین محصول فراری تاکنون خواهد بود.
به گزارش کارپرس، گفته می‌شود این خودرو دارای ترکیبی از موتور بنزینی V۸ با یک موتور برقی خواهد بود، اما مشخص نیست این مدل به صورت شارژی یا هیبریدی عرضه می‌شود یا صرفا از برقی سازی به‌منظور ارتقای عملکرد بهره می‌برد.
 
این خودرو همچنین مقرون به صرفه تر از مدل‌های ۸ و ۱۲ سیلندر کنونی این خودروساز بوده و رفع نگرانی‌ها در مورد سودمندی طیف مدل‌های پایه کنونی فراری را هدف قرار داده است. باید منتظر ماند و دید که این خودرو با چه قیمتی روانه بازار خواهد شد.
 
به گفته مدیرعامل فراری، حدود ۶۰ درصد از خط تولید این خودروساز تا سال ۲۰۲۲ هیبریدی خواهد شد. وی همچنین تاکید کرد پس از سال ۲۰۲۲ یک مدل تمام برقی نیز از این برند عرضه می‌شود، ضمن آنکه بازخورد مشتریان نسبت به کراس اوور Purosangue نیز مثبت بوده است.
 
سال گذشته اعلام شد در حالی که فراری به سمت آینده‌ای برقی حرکت می‌کند، موتور V۱۲ به تدریج از سبد تولیدات این شرکت حذف خواهد شد. در عوض، موتور V۸ این خودروساز پیشرفت‌های تکنولوژیکی خواهد داشت. یک گیربکس دو کلاجه جدید نیز توسط این خودروساز در دست ساخت است.
منبع: روزنامه دنیای اقتصاد

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

رونمایی از فراری جدید

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است