به گزارش کارپرس، در مورد کلاسA یک پیشرانه ۴ سیلندر ۳/ ۱ لیتری توربوی بنزینی با واحد برقی ۹۰ اسب بخاری همراه خواهد شد. بنا به گفته اتوکار همین قوای محرکه درکلاس B و GLB جدید هم بهکار خواهد رفت.
مرسدسبنز برنامههایی برای برقیسازی اغلب محصولات خود تا سال ۲۰۲۲ دارد. این خودروها در سه بخش مجزای هیبریدی معمولی ایکیو، پلاگینهیبریدی ایکیو و تمام برقی ایکیو قرار خواهند گرفت. خودروهای پلاگینهیبریدی اهمیت زیادی برای این خودروساز دارند؛ چراکه مزیتهای خودروهای تمامبرقی را به مشتریان نشان میدهند و آنها میتوانند در سفرهای کوتاه از قوای محرکه برقی استفاده کنند.
منبع: روزنامه دنیای اقتصاد
لینک کوتاه:
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان