Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

چین بازاری پرشور برای فروش تویوتا

جمعه | ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۲۰:۱۳ | کد خبر: CP- ۹۸۱۵ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
تویوتا موتورز اعلام کرده است بازار چین سود آوری خوبی برای این شرکت داشته و توانسته در طی 3 ماه به ۶۷۶.۱ میلیارد ین برای تویوتا سود آوری کند!
به گزارش کارپرس، با توجه به جمعیت بسیار بالا و تنوع سلایق مشتریان، بازار چین همواره از اهمیت خاص و بسزایی برای شرکت‌های خودروسازی و غول‌های تکنولوژی برخوردار است و تولیدکنندگان نیز توجه ویژه‌ای به میزان فروش و درصد موفقیت در این بازار دارند.

به نظر می‌رسد که میزان فروش خودروهای تویوتا در بازار کشورهای آسیایی علی‌الخصوص چین به میزان قابل توجهی افزایش یافته است و سودآوری آن نیز در سه ماهه منتهی به سال جاری میلادی با یک رشد چشمگیر و قابل ملاحظه روبرو خواهد شد.

در بازه زمانی بین ماه‌های اکتبر تا دسامبر سال ۲۰۱۸ میلادی، تویوتا در گزارشی سه ماهه از سودآوری خود اعلام کرده است که سودآوری آن با یک رشد ۰.۴ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته، از ۶۷۳.۶۴ میلیارد ین به ۶۷۶.۱ میلیارد ین رسیده است.

این در حالیست که میزان فروش جهانی تویوتا موتورز در این بازه زمانی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته یک رشد و افزایش ۲.۸ درصدی را تجربه کرده است و از ۲.۶۳ میلیون دستگاه به ۲.۷۱ میلیون دستگاه رسیده است که بالغ بر ۵۰۰ هزار دستگاه از آن در بازارهای آسیایی نظیر چین به فروش رسیده است.

بر اساس گزارش رویترز، جمعیت کشورهای جنوب شرق آسیا بخصوص در کشورهایی همچون تایلند، اندونزی، مالزی، فیلیپین، ویتنام و سنگاپور هرروزه رو به افزایش است و هرکدام از آنها نیز به دنبال خریداری وسایل نقلیه بیشتر و یا جدیدتری هستند بنابراین همین امر موجب شده است که این منطقه از لحاظ بازار خرید و فروش خودرو بسیار خاص محسوب شود و خودروسازان برتر و بین‌المللی فعال در جهان نیز برای آن توجه و اهمیت ویژه‌ای قائل شوند. یکی از خودروسازانی که حضور فعالانه و موفقی در بازار این کشورها داشته است، شرکت تویوتا موتورز ژاپن است. از دیگر خودروسازان حاضر در بازار مناطق جنوب شرق آسیا می‌توان به فورد، نیسان، ایسوزو، هوندا، میتسوبیشی و SAIC Motor چین اشاره کرد.



منبع: ایسنا

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

چین بازاری پرشور برای فروش تویوتا

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است