به گزارش کارپرس، دلیل مهم این رشد میزان فروش، موفقیت و محبوبیت اسیوویهای این برند بوده است. چراکه برای دومین سال متوالی است که کراساوور ماکان با فروش ۸۳ هزار و ۳۱ دستگاه، پرفروشترین محصول این شرکت بوده و پس از آن اسیووی کاین با فروش ۷۱ هزار و ۴۵۸ دستگاه، دومین محصول پرفروش آن شده است.
در جایگاه سوم پورشه پانامرا قرار دارد که فروش آن نسبت به سال گذشته ۳۸ درصد رشد داشت و به عدد ۳۸ هزار و ۴۴۳ دستگاه رسید. در ادامه فروش پورشه ۹۱۱ نیز در سال ۲۰۱۸ نسبت به سال پیش رشد ۱۰ درصدی را به خود دید و از آن ۳۵ هزار و ۵۷۳ دستگاه فروخته شد. در سال گذشته پورشه در چین تعداد ۸۰ هزار و ۱۰۸ خودرو را به مشتریان فروخت که نسبت به سال گذشته ۱۲ درصد بیشتر شده است.
منبع: روزنامه دنیای اقتصاد
لینک کوتاه:
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان