Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

خودروهای پلیس فورد مجهز تر و سریع تر از گذشته

چهارشنبه | ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۸:۰۹ | کد خبر: CP- ۷۵۴۱ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
فورد اطلاعات زیادی را در این خصوص مطرح نکرده اما پیش‌بینی می‌شود خودرو سریع‌تر حرکت کرده و بیشینه سرعت آن در حین حرکت افزایش یابد.
به گزارش کارپرس، فورد درآمریکا به دلیل خودروهایی که برای پلیس این کشور طراحی کرده معروف است و اینک اعلام کرده مدل‌های "رهگیر پلیس" در آینده با مشخصات و ویژگی‌های جدیدی ارائه می‌شوند.

 ظاهرا بیشتر این تغییرات در زیر کاپوت رخ خواهد داد و از این پس شاهد خودروهای پلیس با سه موتور متفاوت هستیم که شامل یک موتور 3 لیتری اکوبوست v6، یک نسخه 3.3 لیتری v6 و یک گزینه هیبریدی 3.3 لیتری v6 می‌شود. موتور دوم  به نظر از بقیه گزینه‌ها جالب‌تر است و نسخه هیبریدی با یک سامانه انتقال قدرت 10 سرعته خودکار هماهنگ خواهد شد. در مدل هیبریدی یک باتری لیتیوم- یونی و سامانه ترمز احیا کننده انرژی الکتریکی به شکلی ویژه برای نیروهای پلیس کالیبره شده‌اند.

خودروهای پلیس فورد با طبیعت سازگارتر شده و در عین حال توانمندی و قابلیت‌های بیشتری را نشان می‌دهند. فورد اطلاعات زیادی را در این خصوص مطرح نکرده اما انتظار داریم خودرو سریع‌تر حرکت کرده و بیشینه سرعت آن در حین حرکت افزایش یابد.

این خودروها همچنین فناورانه ارائه شده و دارای چندین سامانه جدید مانند سیستم هشدار محیطی هستند. این سامانه یک حالت مراقبتی را با استفاده از تجهیزات شناسایی نقاط کور و از طریق سیستم اطلاعات و سرگرمی در زاویه تقریبی 270 درجه خارج از اتومبیل،  برای سرنیشنان داخلی رقم می‌زند. مجموعه این عوامل به شناسایی رفتارهای پر خطر در اطراف ماشین پلیس منجر خواهند شد و در صورت شناسایی این رفتار درهای اتومبیل به شکل خودکار قفل شده و شیشه‌ها بالا می‌روند.

یک گزینه دیگر در این خودرو سیستم تله‌ماتیک فورد است که با استفاده از دوربین‌های عقب و سیستم "دمند" Demand system تمام اتفاقات نقاط کور  پشت خودرو را با کیفیت خوب به سرنشینان داخلی نشان می‌دهد. این خودرو همچنین می‌تواند به سیستم اطلاعاتی SYNC 3 مجهز شود تا با شناسایی عابران از برخورد با آنها ممانعت کند.

 این خودرو‌های پلیس در تابستان سال آینده به فروش خواهند رسید و احتمال دارد موتورهای جدید این مجموعه به زودی روی مدل‌های اکسپلورر فورد نیز به کار روند.



منبع: عصرایران

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

خودروهای پلیس فورد مجهز تر و سریع تر از گذشته

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است