Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

هیوندایی و تلاش برای تغییر ایده های طراحی

سه شنبه | ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۴:۳۰ | کد خبر: CP- ۷۴۴۷ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
زبان طراحی آینده هیوندایی با "لی‌فیل روژ" آغاز شد، کانسپتی که در اوایل سال جالی در نمایشگاه خودرویی ژنو به نمایش درآمد و توانست نام خود را در راستای اسامی مازراتی و آلفارومئو قرار دهد.
به گزارش کارپرس،"برای هیوندایی مهم است است که از میزان جذابیت آلفارومئو گذر کرده و در جایگاهی برتر بایستد".

سانجی‌یوپ لی، مدیر عامل بخش طراحی هیوندایی در سال 2016 این جملات را در مصاحبه‌ای با وب‌سایت تخصصی "اتوموتیو نیوز" مطرح کرد و افزود: هدف این کمپانی  توسعه طرحی برای خودروهای آینده این کمپانی است که بسیار احساسی و الهام‌بخش باشند.

 طراحی‌های احساسی برای این مدیر کمپانی هیوندایی چیز جدیدی نیست و وی طرح‌های بزرگی مانند نسل پنجم مدل مفهومی شورلت کامارو، مدل مفهومی استینگری کوروت c6 و مدل مفهومی بنتلی  EXP  10 Speed 6 را در کارنامه خود دارد.

با این وجود لی بر این باور است که "نگاه خانوادگی" هدف اصلی هیوندایی است. در حال حاضر روند استخدام‌های این خودروساز کره‌ای و یکپارچه‌سازی خطوط تولید باعث شباهت بیش از حد ظاهر خودروهای این برند است.

 اما لی به عنوان رهبر طراحی این کمپانی قصد دارد این روند را متوقف کند تا خودروهای هیوندایی به شکلی مجزا شخصیت و هویت جداگانه‌ای داشته باشند. قرار است جلو‌پنجره‌های آبشاری همچنان در محصولات هیوندایی وجود داشته باشد و در هر خودرو تفسیر متفاوتی ارائه دهد. نگاه وی به هیوندایی تعبیری از یک صفحه شطرنج است که در آن مهره‌ها از جایگاه، قابلیت و قدرت متفاوتی برخوردارند و در عین حال به عنوان یک گروه در کنار هم کار می‌کنند.

زبان طراحی آینده هیوندایی با "لی‌فیل روژ" آغاز شد، کانسپتی که در اوایل سال جالی در نمایشگاه خودرویی ژنو به نمایش درآمد و توانست نام خود را در راستای اسامی مازراتی و آلفارومئو قرار دهد.  از نگاه لی خودروهای ایتالیایی بسیار جذاب هستند و مدل مفهومی هیوندایی تلاش دارد تا آنها را پشت سر گذاشته و نسخه‌های آلمانی را تحت تاثیر قرار دهد.

لی می‌داند که هیوندایی اینک به دلیل ارزش برندش معروف شده و قصد دارد تا این کمپانی علاوه بر ارزش برند از نگاه طراحی نیز  ارزشمند باشد.



منبع: عصرایران

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

هیوندایی و تلاش برای تغییر ایده های طراحی

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است