این سیاست اقتصادی اما منجر به ایجاد چالشهایی برای شرکت خودروسازی پروتون، خودروساز داخلی مالزی بهدلیل ایجاد بازار رقابتی سخت با محصولات خارجی شده است. ماهاتیر محمد در همین راستا روز دوشنبه اعلام کرد: همه کشورهایی که در زمینه تولید خودرو فعالیت میکنند محدودیتهایی را بر استانداردها یا مالیات خودروهای وارداتی اعمال میکنند.
ما نیز باید در جهت حمایت از صنعت نوپای خودروسازی مالزی چنین اقدامی انجام دهیم. اکنون شرکتهای خودروسازی هوندا، تویوتا و نیسان بیشترین سهم خودروهای وارداتی به مالزی را در اختیار دارند.
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان