Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

مک‌لارن اسپایدر ۶۷۵LT با رنگ ۳۰ هزار دلاری!

دوشنبه | ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۷:۱۷ | کد خبر: CP- ۶۹۱۳ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
این رنگ مبلغی حدود 29 هزار 45 پوند را به قیمت این خودرو اضافه کرده که تقریبا با قیمت یک هوندا سیویک تایپ R برابری می‌کند.
به گزارش کارپرس، این رنگ عجیب و غریب، در کارخانه برای این خودرو ساخته شده و قیمتی 5 رقمی را به آن اضافه کرده است.

 مک‌لارن اسپایدر 675LT در دسامبر 2015 معرفی شد و تا پایان همان ماه سفارش ساخت 500 نمونه از این خودرو به ثبت رسید. اما عجیب‌ترین نسخه از این خودرو به دلیل رنگ آن معروف شده و قیمتش را به 258 هزار پوند انگلستان یا 378 هزار دلار آمریکا رسانده است. این خودروی بی‌سقف سایه روشنی از رنگی خاص به نام MSO Amazon Colour Stream است و ذهن را به یاد رنگ‌آمیزی یک آفتاب‌پرست می‌اندازد.

این رنگ‌آمیزی پیشتر به شکلی ساده‌تر در برخی از خودروهای ارائه شده در دهه 90 به کار رفته است. شما با توجه به زاویه دید و زاویه خودرو می‌توانید رنگ‌های سبز، آبی و بنفش را روی بدنه آن  ببنید.

رنگ این خودرو قیمتی 5 رقمی دارد

این رنگ مبلغی حدود 29 هزار 45 پوند را به قیمت این خودرو اضافه کرده که تقریبا با قیمت یک هوندا سیویک تایپ R برابری می‌کند. اگر شما یک مجموعه سقف فیبر کربنی متحرک با همین رنگ را به مجموعه اضافه کنید، 31 هزار 797 پوند (42 هزار 125 دلار)  برای این مجموعه خرج خواهید کردید. کل بدنه و رنگ با لایه‌ای محافظ کاور شده تا آسیب‌های احتمالی و عواملی مانند نور یا بارش آسیب کمتری به آن بزند.

این خودرو به یک موتور بیوتوربو 3.8 لیتری v8  مجهز است که با گشتاوری حدود 700 نیوتن چیزی حدود 666 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند. از طرفی خودرو 1270 کیلوگرم وزن داشته و در 2.9 ثانیه به شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت می‌رسد و با بیشینه سرعت 326 کیلومتر در ساعت به حرکت خود ادامه می‌دهد.



منبع: عصرایران

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

مک‌لارن اسپایدر ۶۷۵LT با رنگ ۳۰ هزار دلاری!

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است