هیوندایی با ۵۳۰ خودرو به جام جهانی فوتبال رفت!

چهارشنبه | ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۷:۴۸ | کد خبر: CP- ۶۷۶۸ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
هیوندایی اعلام کرده در اقدامی خلاقانه شعار منتخب کشورهای جهان در طول بازی‌های جام جهانی روی این اتوبوس‌ها ثبت می‌شود تا روحیه رقابتی تیم‌ها و طرفدارانشان را افزایش دهد.
به گزارش کارپرس، کمپانی هیوندایی 530 دستگاه خودرو را برای تسهیل برگزاری مسابقات جام جهانی 2018 روسیه به این کشور ارسال کرده پیش از این تورنومنت بزرگ فوتبالی نیز همکاری‌های قوی و پایداری را با فدراسیون جهانی فوتبال در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

 حمل و نقل در چنین رویداد بزرگی نقش بسیار کلیدی دارد و به همین دلیل کمپانی هیوندایی بیش از 530 خودرو مانند سانتافه، توسان و H-1 را برای حمل و نقل و جابه‌جایی اعضای تیم‌های ملی، داوران، مقامات بین‌المللی و اعضای فیفا به روسیه ارائه کرده است.

از دیگر سو هیوندایی خودروهای مسافری چند ده دستگاه اتوبوس را برای جابه‌جایی اعضای تیم‌های ملی شرکت‌کننده در جام جهانی در اختیار روسیه و تیم برگزاری مسابقات قرار داده تا حمل نقل بازیکنان از محل استقرار تا استادیوم به خوبی میسر شود.

این اتوبوس‌ها با امکانات بسیار زیاد ارائه شده و فضای راحتی را برای فوتبالیست‌ها ایجاد می‌کنند. این خودروسازی اعلام کرده در اقدامی خلاقانه شعار منتخب کشورهای جهان در طول بازی‌های جام جهانی روی این اتوبوس‌ها ثبت می‌شود تا روحیه رقابتی تیم‌ها و طرفدارانشان را افزایش دهد.



منبع: عصرایران

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

هیوندایی با ۵۳۰ خودرو به جام جهانی فوتبال رفت!

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است