Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
توسط داچیا صورت می گیرد:

ارائه ی نسخه ی جدید استپ وی با قیمت ارزان تر

دوشنبه | ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۰۷:۴۰ | کد خبر: CP- ۶۷۳۳ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
این میزان هزینه برای خودروهای داچیا بسیار ارزان‌تر از مبلغی است که مشتریان آمریکایی و خریداران برای نیسان ورسا یا میتسوبیشی میراژ می‌پردازند
به گزارش کارپرس، آیا به دنبال یک خودروی جدید  ساده، ارزان و بدون زرق و برق هستید؟ داچیا برندی است که باید مستقیم به سراغش بروید. برندی که در میان اروپایی‌ها به ساخت خودروهای ارزان معروف است و اینک با ارائه مدل ارزانتری از محصولات خود بازار را متعجب کرده است.

 اساس این مدل ارزان از ساندرو استپ‌وی گرفته شده که یک حدواسط بین کراس‌اوور و هاچ‌بک‌‌هاست و در شمار ارزان‌ترین خودروهای این سگمنت بازار قرار دارد. اما این بار داچیا یک مدل ارزان‌تر از این خودرو را با موتوری کوچک در تنظیمات "شهری" ارائه کرده و مدل پایه آن را با قیمت 10 هزار 500 یورو (12500 دلار آمریکا) می‌فروشد.

این میزان هزینه برای خودروهای داچیا بسیار ارزان‌تر از مبلغی است که مشتریان آمریکایی و خریداران برای نیسان ورسا یا میتسوبیشی میراژ می‌پردازند. اروپایی‌ها نیز مجبور به هزینه بیشتری برای این خودروها هستند و از این رو داچیا استپ‌وی در نسخه جدید بسیار رقابتی‌تر ظاهر می‌شود.

در حال حاضر ساندرو یکی از رکن های اساسی حمل و نقل شهری در بازارهای اروپایی و آمریکایی محسوب می‌شود و مدل جدید آن با یک موتور 4 سیلندر 75 اسب‌بخار توان و 97 نیوتن‌متر گشتاور دارد.

این نسخه  "شهری" 4 سانتی‌متر بیش از ساندروهای معمولی از سطح زمین فاصله گرفته و در ساختار خود از عناصری میله‌های سقفی، جلوپنجره کرومی، چرخ‌‌های 16 اینچی و صفحه محافظ بخش زیرین خودرو بهره می‌برد و البته این خودرو از عصر حجر نیامده و به یک سامانه تهویه مطبوع  نیز مجهز است.



منبع: عصرایران

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

ارائه ی نسخه ی جدید استپ وی با قیمت ارزان تر

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است