Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
تماشا کنید:

نمایشگاه پکن میزبان کدام خودروها خواهد بود؟!

دوشنبه | ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۷:۲۶ | کد خبر: CP- ۶۱۲۵ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
بسیاری از برندهای بزرگ جهانی قصد دارند از این سکوی نمایشگاهی برای معرفی جدیدترین محصولات خود استفاده کرده و آخرین ساخته‌های خود را به به بزرگترین بازار خودروی جهان تزریق کنند.
به گزارش کارپرس، نمایشگاه خودرویی پکن، اواخر هفته درهای خود را برای خبرنگاران، کارشناسان و طرفداران دنیای خودرو باز می کند . بسیاری از برندهای بزرگ جهانی قصد دارند از این سکوی نمایشگاهی برای  معرفی جدیدترین محصولات خود استفاده کرده و آخرین ساخته‌های خود را به به بزرگترین بازار خودروی جهان تزریق کنند.

نمایشگاه چین همچنین تمایل زیادی به ارائه فناوری‌های نوین و لوکس دارد و به همین دلیل کانسپت‌ها در این نمایشگاه نگاهتان را جلب خواهند کرد. در ادامه با خبرنگار اعزامی عصر ایران به نمایشگاه خودرویی پکن همراه باشید .

در این مطلب نگاهی گذار به برخی از خودروهایی که بناست در این نمایشگاه به صورت رسمی معرفی و یا در معرض نمایش قرار بگیرند داشته ایم.

ب‌ام‌و M2 کامپتیشن

pekan01

این خودرو در حال حاضر مورد توجه زیاد کارشناسان قرار دارد. دلیل آن درز یکی از بروشورهای این خودرو و نشت اطلاعاتش و ویژگی‌های آن است. این خودرو از یک موتور توئین توربو شارژ S55 با قدرت و توانی حدود 405 اسب‌بخار بهره می‌برد.

K350 و H500 گروه صنعتی هیبرید کاینتیک

pekan02

گروه کاینتیک هیبرید (HKG) از دو مدل الکتریکی پنینفارینا  رونمایی خواهد کرد. این خودروها از فناوری میکروتوربین استفاده می‌کند، مدل K350 در قالب یک SUV و H500 با قد و قامت یک سدان ارائه خواهد شد.

لکسوس ES

pekan03

در روزهای گذشته و درست به مناسبت ورود به نمایشگاه پکن معرفی شد. این خودرو در کشور انگلستان جایگزین مدل‌های GS می‌شود.

مرسدس می‌باخ GLS

pekan04

این اتومبیل پیش‌نمایش یک کانسپت لوکس جدید است که به زودی در پکن شاهد آن هستیم. پیش‌بینی می‌شود GLS یک مدل پیشرو از SUVهای جدید باشد. احتمال دارد این خودرو در اواخر سال جاری وارد خط تولید شود. در طراحی ظاهری این شاسی بلند فوق لوکس، الهام گیری از کانسپت ویژن 6 که حدود دو سال پیش معرفی شد کاملاً مشهود است

MG اکس موشن

pekan05

کمپانی چینی MG در نمایشگاه خانگی‌اش از یک مدل مفهومی SUV جدید رونمایی خواهد کرد که الهام بخش مدل‌های تولیدی آن در سال 2019 هستند. MG قصد دارد با این مدل رکورد خوبی از فروش را از آن خود کند و مدل‌های بیشتری از آن را در سطح جاده‌های جهان داشته باشد.

اشکودا کامیک

pekan06

این شاسی بلند تنها در بازار چین ارائه خواهد شد،  مدل کامیک در ظاهر تا حد زیادی به مدل  کاروک شباهت دارد، بااین‌حال شکل چراغ‌های جلو و عقب و  فرم سپرها، این دو کراس‌اوور را از هم متمایز کرده است.

 XEV LSEV

pekan07

اولین خودروی چاپ 3بعدی جهان برای اولین بار در پکن  قبل از ورود به نسخه تولیدی در سال 2019 در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت. کمی از شاسی، شیشه بزرگ و اصلی خودرو، تایرها به روش‌های مرسوم ساخته می‌شود. بقیه بخش‌ها چاپ شده بوده و به شکل چشم‌گیری در کاهش ضایعات و افزایش کارایی موثر هستند.


منبع: عصرایران

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

نمایشگاه پکن میزبان کدام خودروها خواهد بود؟!

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است