Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

فولکس واگن زیرمجموعه‌هایش را به فروش می گذارد

پنج شنبه | ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۰۷:۱۹ | کد خبر: CP- ۶۰۷۰ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
هفته گذشته گروه خودروسازی فولکس واگن Herbert Diess را به عنوان مدیرعامل جدید خود منصوب و جانشین ماتیاس مولر کرد. Diess مسوولیت ساده‌سازی اجتماع پیچیده گروه خودروسازی فولکس واگن و اطمینان از سوددهی این خودروساز را بر عهده دارد.
به گزارش کارپرس،  یکی از راه‌ها برای رسیدن به هر دوی این اهداف، فروش برخی برندهای این خودروساز است تا سبد محصولاتی کمتر اما متمرکزتر داشته باشد. به‌نظر می‌رسد این همان چیزی است که Diess نیز در سر دارد؛ زیرا اعلام کرده تمام گزینه‌ها از جمله فروش برندها یا سرمایه‌گذاری در آنها را بررسی خواهد کرد.

Diess هفته گذشته، مدت کمی پس از انتصاب خود گفت: «ما می‌خواهیم شرکتی خلوت‌تر با برندهایی قوی‌تر ایجاد کنیم.» به‌نظر نمی‌رسد هیچ یک از برندهای خودروی سواری فولکس واگن مشمول این برنامه شوند؛ اما شرکت‌هایی مثل MAN دیزل که موتورهای بنزینی بزرگ را تولید می‌کند یا Renk AG که تولید‌کننده قطعات گیربکس است می‌توانند بخشی از این برنامه باشند.

دوکاتی، سازنده موتورسیکلت‌ها که سال گذشته نزدیک بود با قیمت ۸/ ۱ بیلیون دلار فروخته شود نیز می‌تواند جزو گزینه‌ها قرار گیرد.Diess علاوه‌بر ساده‌سازی تجارت فولکس واگن، به سودمندتر شدن تجارت خودروهای سواری این برند نیز فکر می‌کند. این اقدام با جمع شدن برندهای این خودروساز در بخش‌های مخصوص به خود آغاز می‌شود. به عنوان مثال، برندهای ارزشمندی همچون فولکس واگن، اشکودا، سئات و فولکس واگن Commercial در یک بخش قرار می‌گیرند،در‌حالی‌که برندهای ممتازی همچون بوگاتی، لامبورگینی و بنتلی در بخشی جدا طبقه‌بندی می‌شوند. فولکس واگن البته هنوز جزئیات دقیق این برنامه را اعلام نکرده است.



منبع: روزنامه دنیای اقتصاد

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

فولکس واگن زیرمجموعه‌هایش را به فروش می گذارد

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است