به گزارش کارپرس، این در حالی است که در سال ۲۰۱۶ این شرکت متحمل ضرری برابر با ۴۹ میلیون روبل شده بود. خودروساز روس کاهش هزینهها و بهبود نسبی شرایط بازار روسیه را عوامل اصلی این تغییر میداند. تولیدکننده خودروهای برند لادا سال گذشته میلادی توانست بیش از ۲/ ۲ میلیون روبل در هزینههای خود صرفهجویی کند.
آوتوواز که به اتحاد رنو-نیسان پیوسته است، در پی سقوط بازار روسیه از سوی متحدان خود به کاهش هزینهها تشویق شد. در سال ۲۰۱۷ روند بهبود بازار خودروی روسیه آغاز شد و اعلام رشد ۱۲ درصدی پس از رکوردی چهار ساله، چشمانداز مثبتی پیش روی خودروسازان متضرر ترسیم کرد. برند لادا نیز از این رشد بینصیب نماند و با افزایش فروش ۱۷ درصدی درآمدی بالغ بر ۲۲۵ میلیون روبل کسب کرد.
منبع: روزنامه دنیای اقتصاد
لینک کوتاه:
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان