Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

عرضه نخستین خودروی برقی ولوو در سال ۲۰۱۹

چهارشنبه | ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۰۷:۲۹ | کد خبر: CP- ۵۰۴۲ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
نخستین خودروی برقی شرکت خودروسازی ولوو (Volvo) به صورت یک خودروی کوچک و هاچ‌بک در سال ۲۰۱۹ میلادی به بازار عرضه خواهد شد.
به گزارش کارپرس، بسیاری از کشورهای جهان قصد دارند با هدف مقابله با آلودگی هوا و کاهش میزان انتشار آلاینده ها و گازهای گلخانه ای و حفظ بیشتر محیط زیست، خودروهای تمام الکتریکی و برقی را به تولید انبوه برسانند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا ، بنابراین بسیاری از شرکتهای خودروسازی در جهان عزم خود را برای تولید انبوه خودروهای برقی جزم کرده و از برنامه‌های خود بدین منظور رونمایی کرده‌اند. افزایش روزافزون خودروهای برقی و محبوبیت استفاده بیشتر از این خودروهای پاک، موجب شده است شرکت های خودروسازی در سراسر جهان به رقابتی تنگاتنگ پرداخته و هر یک از برنامه های خود برای طراحی و تولید خودروهایی بهتر و با توان پیمایش بیشتر رونمایی کنند.

دولتهای بسیاری همچون انگلستان، فرانسه، نروژ، اسپانیا، یونان، مکزیک، چین و هند از جمله پیشگامانی هستند که قصد دارند به منظور جلوگیری از آلودگی هوا و حفظ محیط زیست، تولید و فروش خودروهای بنزینی و دیزلی را تا دهه ۲۰۳۰ و نهایتا تا دهه ۲۰۴۰ میلادی (حدودا دو دهه آینده) ممنوع و متوقف اعلام کنند.

گزارش های منتشر شده از سوی اتوکار حاکی از آن است که نخستین خودروی تمام برقی ولوو قرار است به صورت یک خودروی کوچک و هاچ بک در سال ۲۰۱۹ میلادی به بازار عرضه شود.

انتظار می رود این خودروی جدید برقی براساس طراحی خودروهای مفهومی کوچک و هاچ بکی که توسط این خودروساز در سال ۲۰۱۶ معرفی و رونمایی شدند، طراحی و ساخته شوند. همچنین یکی دیگر از خودروهای مفهومی که در آن سال معرفی شد، یک خودروی شاسی بلند تحت عنوان  XC۴۰ SUV  بود که هم اکنون پیش بینی می شود طراحی و شکل ظاهری خودروهای تمام برقی این خودروساز سوئدی بر اساس همین خودروهای مفهومی جذاب از پیش معرفی شده، طرح ریزی شده باشد.

در سپتامبر سال ۲۰۱۷ میلادی بود که شرکت چند ملیتی جیلی مستقر در چین بعنوان یکی از بزرگترین سهامداران شرکت خودروسازی ولوو اعلام کرد که قرار است از سال ۲۰۱۹ میلادی خودروهای سواری این خودروساز سوئدی به موتورهای برقی و الکتریکی مجهز شده و روانه بازار شوند.

شرکت های خودروسازی برتر جهان همچون دایملر، فولکس واگن، بی ام و، جنرال موتورز، فورد، فیات، رنو  و نیسان، تویوتا و هیوندا تصمیم گرفته اند که به منظور کاهش آلودگی هوا و افزایش کیفیت سلامت و زندگی شهروندان، به طراحی و تولید انبوه خودروهای برقی و الکتریکی بپردازند.



منبع: اقتصاد آنلاین

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

عرضه نخستین خودروی برقی ولوو در سال ۲۰۱۹

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است